گزینه رنگی رُزی V30 ال جی معرفی شد

e0d92f244ffcfbf06a81931546cb9e2e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گزینه رنگی رُزی V30 ال جی معرفی شد

شرکت ال جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ بود که از نسل جدید فبلت پرچمدار خود به نام V30 رونمایی کرد. محصولی که طراحی متفاوت نسبت به فبلت پیشین داشت و از مشخصات قابل توجهی بهره می برد.

V30 در رنگ های مشکی، نقره ای و آبی روانه بازار شده اما قصد داشته سال ۲۰۱۸ آن را در رنگ رزی نیز عرضه دارد. این گزینه رنگی جدید به تازگی معرفی شده که طراحی آن را جذاب تر نمود و ساختاری پریمیومی تر به این گوشی هوشمند بخشیده است.

نسخه رزی V30 ال جی قرار است در جریان نمایشگاه CES 2018 لاس وگاس رونمایی شود تا طرفداران بتوانند به تجربه آن در رنگ زیبا و لوکسی چون رزی بپردازند. ال جی درباره گزینه رنگی جدید V30 بیان داشت:

blankنسخه رزی یک گزینه رنگی اشباع شده قرمز بوده که با هر رنگ اخیرا عرضه شده متفاوت است. این گوشی هوشمند برای کاربران تلفن های هوشمندی چون آیفون و سامسونگ بسیار مناسب بوده و حتی می توانند آن را هدیه دهند.

از مشخصات V30 ال جی باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی QHD+ OLED FullVision با نسب تصویر ۱۸:۹، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ هشت هسته ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، داک چهار گانه صوتی های فای ۳۲ بیتی، استاندارد ضد آب IP68، استاندارد MIL-STD 810G، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و بی سیم، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و در نهایت حافظه رم ۶ گیگابایتی را اشاره کرد.

با چنین مشخصاتی می توان V30 ال جی را یکی از برترین اسمارتفون های بازار دانست که تجربه کاربری بزرگی را برای مخاطبان و مشتریان خود رقم می زند. V30 در دو مدل معرفی شده که شامل نسخه پایه و نسخه پلاس شده و تفاوت بسیاری با یکدیگر ندارند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار