آنر X20 با طراحی متفاوت ماژول دوربین از راه می‌رسد

0f53a39740ecfe1881c9bc871f121427
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنر با انتشار تصاویری از گوشی سری X20 طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین را متفاوت با نسل قبلی خود به نمایش گذاشت که احتمالا زمان عرضه آن بعد از رونمایی از سری ۵۰ آن باشد.

در ماه مه سال گذشته آنر از گوشی هوشمند X10 و در ماه جولای از مدل مکس آن رونمایی کرد. به احتمال زیاد و طبق گفته‌های یکی از منابع آگاه بازار به نام  Digital Stationآنر ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) سری X50 را در یک رویداد در شانگهای چین راه‌اندازی خواهد کرد و بعد از آن نوبت به معرفی سری Honor X20 می‌رسد.

طبق تصاویر منتشرشده از آنر X20 این گوشی هوشمند با پنل پشتی جذابی با رنگ گرادیانی ارائه می‌شود و ماژول دوربین نسبت به مدل X10  تغییر کرده است. در گوشه بالای سمت چپ پنل پشت این گوشی هوشمند، یک سیستم دوربین سه‌گانه با لنز ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است از دو دوربین دیگر جزئیاتی در دسترس نیست اما احتمال قرارگرفتن لنزهای فوق عریض و عمق‌سنج بیشتر است. در طراحی این دستگاه جدید آنر دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است.

آنر X20

از طراحی پنل جلویی X20 خبری درز نکرده است اما احتمال دارد مانند آنر  X10دارای یک نمایشگر بدون بریدگی و یک دوربین سلفی پاپ آپ باشد. باید گوش به زنگ اخبار جدید باشیم تا ببینیم طراحی این گوشی جدید آنر مانند مدل قبلی است یا ویژگی‌های تازه‌ای دارد.

مدتی قبل اطلاعاتی درز کرده بود مبنی بر اینکه مدل X20 آنر از تراشه Dimensity 1200 بهره خواهد برد و نیز شایعات دیگری پخش شده که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر +HD خواهد بود. X20 آنر احتمالا از نمایشگری با نرخ تازه‌سازی بالا پشتیبانی می‌کند.

به احتمال قوی گوشی جدید سری X آنر از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۶۶ وات تامین انرژی خواهد کرد و افزون بر مدل پایه در دو مدل دیگر X20 SE و X20 Pro در ماه جولای عرضه خواهد شد. اطلاعات دیگری که جزئیات بیشتری از این گوشی داشته باشد، هنوز منتشر نشده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار