قابلیت جی پی یو توربو برای آنر ویوو ۱۰ منتشر شد

160db5d5d4f29f7cc73a046fd543ae1f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قابلیت جی پی یو توربو برای آنر ویوو ۱۰ منتشر شد

شرکت هوآوی پیشتر قابلیتی را به نام جی پی یو توربو معرفی کرد که با هدف افزایش قدرت گرافیکی گوشی های هوشمند رده بالا این کمپانی در نظر گرفته شده و باید انتظار عملکرد بالایی را داشت.

به تازگی شرکت چینی اعلام کرده قابلیت  GPU Turbo برای اسمارتفون پیشین Honor View 10 دردسترس قرار گرفت. این قابلیت در قالب بروزرسانی برای گوشی هوشمند فعال شده و از این پس صاحبان محصول موردبحث می توانند با کمک چنین ویژگی تجربه گرافیکی بهتری داشته باشند.

گوشی هوشمند Honor View 10 از زیربرند هوآوی یعنی آنر بوده که در چند سال گذشته محصولات بزرگی را شاهد بودیم. هوآوی این مدل را دسامبر ۲۰۱۷ معرفی کرد و از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسلی LTPS IPS LCD، پردازنده کایرین ۹۷۰ با تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو اشاره داشت.

چنین مشخصه هایی با وجود قابلیت جی پی یو توربو به آنر ویوو ۱۰ اجازه می دهد تا تجربه کاربری حرفه ای را شاهد بود و افراد بیشتر بازیهایی موبایل را باکیفیت گرافیکی بالایی اجرا کرده بدون آن که مشکلی را شاهد باشند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار