سری آنر مجیک ۳ رونمایی شد

f93c1d6e5c7f6aea9df16882e30f8b97
زمان مطالعه: 4 دقیقه

براساس اخبار گویا آنر محصولات جدیدش را به بازار عرضه کرده است. سه گوشی جدید پرچم دار آنر به نام‎های مجیک ۳، مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس به روانه باز شده است. آنر براساس برنامه ریزی‌های قبلی خود، سری آنر مجیک ۳ را به بازار ارئه داد. سری مجیک ۳، اولین سری گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت پس از فروش آنر توسط شرکت هواوی است. سری مجیک ۳ آنر دارای سه مدل به نام‌های آنر مجیک ۳، مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس است. که آنها به آنر مجیک ۳ ژن ادیشن (Honor Magic 3 Zhen Edition) معروف هستند. در این مطلب به ویژگی‌های سری مجیک ۳ آنر نگاهی خواهیم انداخت. ویژگی این دستگاه‌ها شبیه به سری هواوی میت ۴۰ هستند.

ویژگی‌ها و مشخصات آنر مجیک ۳، مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس

بر اساس گزارشی که توسط گیزمو چاینا منتشر گردیده است، این سه گوشی هر سه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی هستند. نمایشگر آنها ۱۰ بیتی از نوع اولد ۸۹ درجه با رزولوشن ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسل فول اچ دی پلاس است. این نمایشگر از ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. همچنین نرخ نوسازی در هر سه مدل برابر با ۱۲۰ هرتز است. یک برش بالای صفحه نمایش به چشم می‌خورد که جایگاه قرارگیری دوربین سلفی است.

طراحی این گوشی‌ها تقریبا شبیه به سری میت ۴۰ هواوی است. سری مجیک ۳ همانند سری میت ۴۰ هواوی دارای حلقه دوربین دایره‌ای است. در حقیقت اگر گوشی مجیک ۳ پرو پلاس را مشاهده کنید شما را به یاد PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate40 RS می‌اندازد. چرا که طراحی شبیه به هم دارند.

نسخه اصلی مجیک ۳ آنر از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون SoC 888 بهره می‎برد. این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ است. اما دو مدل پرو مجیک سه دارای ۸ و ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند. دو مدل پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برند. آنر، نسخه استاندارد مجیک ۳ را در چهار رنگ آبی، صورتی، سفید و مشکی به بازار ارائه داده است. همچنین مدل پرو مجیک ۳ را در سه رنگ صورتی، سفید و مشکی و مدل پرو پلاس را در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه کرده است.

هر سه مدل مجیک ۳ از اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کنند که این اندورید را رابط کاربری Magic UI 5.0  همراهمی می‌کند. تمامی محصولات جدید شرکت آنر با GMS خدمات تلفن همراه گوگل به بازار عرضه می‌شوند. در این صورت کاربران این گوشی‌ها نباید نگران در دسترس بودن آپ‌ها و خدمات مختلف باشند. هر سه مدل سری جدید آنر از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند. علاوه بر این دو مدل پرو و پرو پلاس این سری، یک دوربین سه بعدی جهت سیستم احراز هویت چهره نیز دارند. همچنین سری جدید مجیک ۳ آنر از دارای دوربین‌های اصلی مختلفی هستند.

مشخصات سری آنر مجیک ۳آنر مجیک ۳

آنر مجیک ۳ که نسخه استاندار سری مجیک ۳ آنر است دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. این دوربین اصلی را یک دوربین اوترا واید ۱۳ مگاپیکسلی همراهی می‌کند. همچنین در کنار این دوربین‌ها یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مونوکروم نیز موجود است.

آنر مجیک ۳ پرو

در این مدل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل است. در کنار دوربین اصلی سه دوربین دیگر ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مونوکروم و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با زون اپتیکال ۳.۵ برابری نیز وجود دارد.

آنر مجیک ۳ پرو پلاس

آنر مجیک ۳ پرو پلاس دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اوترا واید و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مونوکروم و همچنین یک دوربین با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۵ برابر دوربین اصلی را همراه می‌کنند. دو مدل پرو سری مجیک ۳ آنر، دارای یک سیستم فوکوس لیزری Dtof نیز هستند. همچنین دارای یک سنسور دمای رنگ چند طیفی و نیز سنسور چشمک زن نیز هستند. هر سه گوشی سری جدید آنر دارای مجوز IMAX Enhanced در جهان هستند. این گوشی‌های جدید آنر، علاوه بر اینکه از ضبط فرمت LOG پیشتیبانی می‌کنند از هشت پروفایل درجه بندی رنگ حرفه‌لی لوت D3 نیز حمایت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این سه گوشی می‌توان به دو سیم کارت، پشتیبانی شبکه ۵G، بلوتوث ۵.۲، وای فای ۴ و پورت  USB Type C اشاره کرد.

گوشی‌های سری جدید آنر دارای سه میکروفون و دو بلندگوی استریو هستند. ظرفیت باتری در این گوشی‌ها برابر با ۴۶۰۰ میلی آمپر بر ساعت است. همچنین این گوشی‌های جدید در نسخه استاندارد خود از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی و در نسخه‌های پرو از شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر مجیک پرو و مجیک پرو پلاس دارای گواهی نامه IP68 هستند که بر اساس این گواهینامه در برابر گرد و غبار و آب مقاوم هستند.

منبع: .gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار