درز تصویری جدید از پی ۲۰ هوآوی

3c3e2f88c095404099b964963b092fc9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درز تصویری جدید از پی ۲۰ هوآوی

شرکت هوآوی در نظر داشته تا طی رویداد اختصاصی پاریس از نسل جدید پرچمدار خود موسوم به پی ۲۰ و مدل های مختلف آن رونمایی کند. تاکنون شایعات فراوانی پیرامون این خانواده پرچمدار منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت چینی نرسیده تا اطلاعات دقیقی کسب کرد. پیشتر گفته شده پی ۲۰ به سه دوربین اصلی مجهز است و اگر چنین خبری صحت داشته باشد اولین گوشی هوشمند با دوربین سه گانه خواهد بود اگرچه پیشتر تکذیب شد.

حال به تازگی تصویری جدید مربوط به پی ۲۰ در نسخه آبی رنگ منتشر شده که آن را از بخش عقب نشان می دهد و در حقیقت نسخه لایت پی ۲۰ هوآوی محسوب می شود. پیشتر به نظر می رسید هوآوی می خواهد از نام پی ۱۱ در مدل های نسل بعدی بهره گیرد اما به نظر می رسد شرکت چینی نامی متفاوت را انتخاب کرده تا بتواند موردتوجه قرار گیرد. تاکنون شایعات تنها به نام پی ۲۰ اشاره داشتند زیرا منابع نزدیک به کمپانی بیان کردند هوآوی می خواهد این نام را روی گوشی هوشمند خود قرار دهد.

پی 20پی ۲۰ محصولی باکیفیت بوده و به مشخصات بزرگی چون دوربین دوگانه، پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و برخی مشخصات دیگر مجهز است. اطلاعات دقیقی از این اسمارتفون و دو مدل پرو و لایت آن در دست نیست اما گفته می شود هوآوی مشخصات رده بالایی را برای دیوایس های موردبحث خود انتخاب خواهد کرد. به هر حال جزئیات کم است و باید تا ۲۷ مارس تاریخ برگزاری رویداد اختصاصی هوآوی منتظر ماند. این رویداد تنها به رونمایی سه گوشی هوشمند خانواده پی ۲۰ اختصاص داشته و باید آنها را پرچمداری بی چون و چرا دانست.

احتمالا بیشتر شایعات انتشاری پیرامون پی ۲۰ صحت دارند و دست کمی از آنها شایعه به شمار می روند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار