سامسونگ سرانجام از گوشی S21 FE رونمایی کرد

62cf1e8c28f8e7fce740111a373f5cad
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ در راستای سیاست جالبی که برگزیده است، گوشی Galaxy S20 FE را به‌عنوان یک پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه معرفی کرده بود. کمپانی سامسونگ با این روش امکانی را فراهم کرده است تا کاربران با پرداخت مبلغی کمتر بتوانند از قابلیت‌های پرچم‌دارها استفاده کنند. امسال هم این کمپانی، گوشی S21 FE را به‌عنوان نسخه‌ی ارزان‌تر گلکسی S21 رونمایی کرده است.

مشخصات گوشی S21 FE

همان‌طور که انتظار داشتیم طراحی گوشی S21 FE بسیار شبیه به گلکسی S21 است؛ این گوشی با قاب پشتی پلاستیکی و قاب آلومینیومی در ابعاد ۱۵۵.۷*۷۴.۵*۷.۹ میلی‌متر معرفی شده است. وزن این گوشی زیبا ۱۷۷ گرم است که کمی از گلکسی S21 که وزن ۱۶۹ گرم دارد، سنگین‌تر است. پرچم‌دار خوش‌قیمت سامسونگ همچنین با استاندارد IP68 در برابر آب و گردوغبار نیز مقاوم بوده و به نمایشگری ۶.۴ اینچی مجهز است. این نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED 2X بوده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. همچنین با وضوح ۲۴۰۰*۱۰۸۰ پیکسل دارای تراکم پیکسلی حدودا ۴۱۱ پیکسل بر اینچ است.

این گوشی، One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را مستقیماً اجرا خواهد کرد. One UI 4 دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید از Android 12 است. در سایر مشخصات این گوشی شاهد تراشه‌ی Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G و حافظه‌های ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ و ۸ و همچنین حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگ هستیم.

 

Samsung Galaxy S21 FE 5G

Samsung Galaxy S21 FE 5G

 

دوربین، باتری، رنگ‌بندی و زمان عرضه

وقتی صحبت از دوربین به میان می‌آید، در گوشی S21 FE شاهد سه دوربین با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسل واید، ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید و ۸ مگاپیکسل تله فوتو هستیم که در قابی مستطیل شکل در پنل پشتی گوشی قرار گرفته‌اند. در پنل جلویی هم شاهد یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستیم.

باتری این گوشی دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است. این باتری می‌تواند با توان ۲۵ واتی شارژ شده و همچنین از شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و بی‌سیم معکوس ۴.۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ مانند نسل قبلی، مجموعه‌ای از گزینه‌های رنگارنگ را برای Galaxy S21 FE ارائه می‌کند تا خریداران جوان را جذب کند. رنگ‌های جذاب این گوشی شامل مشکی، سفید، یاسی و سبز است.  S21 FE به‌زودی در بازار عرضه خواهد شد و طرف‌داران می‌توانند آن را تهیه کنند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار