انتشار تصویر رندر شده جدید پیکسل های ۳ گوگل

c46e4ec1fd6b8bdf1783f5286836bf6c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت گوگل در رویداد ۹ اکتبر خود نسل جدید گوشی های هوشمند پیکسل را معرفی می کند. اسمارتفون هایی که به عنوان پیکسل ۳ شناخته شده و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آنها منتشر شده است.

به تازگی یکی از جدیدترین تصاویر مربوط به پیکسل ۳ منتشر شد که آن را با صفحه نمایش ناچ و دوربین عقب تک لنز نشان می دهد. همچنین سنسور اثرانگشتی در بخش عقب جای گرفته و خبری  از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نیست.

این طور که مشخص بوده کمپانی گوگل برنامه ای برای افزودن جدیدترین ویژگی ها چون دوربین چندگانه و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر ندارد. اما خوشبختانه صفحه نمایش ناچ را برای محصولات خود در نظر گرفته تا طرفداران تجربه کاربری خوبی را داشته باشند.

از مشخصات احتمالی نسل جدید پیکسل باید به صفحه نمایش QHD+، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۴ گیگابایتی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و برخی دیگر اشاره داشت.

کمپانی گوگل در تلاش است محصولی را برای سال جاری در نظر گیرد که بدون شک می توان آن را یکی از بهترین پیکسل های چند سال اخیر دانست. اطلاعات کافی وجود نداشته تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند کمپانی مذکور اسمارتفون های جدید را معرفی کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار