آغاز پیش فروش پیکسل اسلیت گوگل

583fde60cfcef7c91f589102c5e81071
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز پیش فروش پیکسل اسلیت گوگل

شرکت گوگل در نهایت پس از مدت ها انتظار، پیش فروش تبلت اخیرا معرفی شده پیکسل اسلیت را آغاز کرد. تبلتی با سیستم عامل کروم که رقیب اصلی سرفیس پرو ۶ مایکروسافت و برخی تبلت های دیگر در این محدوده می شود.

در حالی که دو گوشی هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال چند هفته ای از عرضه آنها می گذرد، اما فروش پیکسل اسلیت تبلت کرومی گوگل هنوز آغاز نشده است.اما در نهایت کمپانی گوگل پیش فروش از طریق فروشگاه گوگل استور و بست بای آغاز کرده است. این شرکت در ۲۲ نوامبر برای خریداران بست بای و ۲۹ نوامبر برای خریداران از فروشگاه گوگل استور، تبلت را تحویل می دهد.

نسخه پای اسلیت ۵۹۹ دلار است و به حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و پردازنده اینتل سلرون مجهز است. تمامی نسخه ها با صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی QHD، جک هدفون، اسلات کارت میکرو اس دی و سیستم عامل کروم مجهز هستند.بالاترین نسخه ۱۵۹۹ دلار قیمت دارد و با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل به فروش می رسد. البته گزینه هایی نیز برای انتخاب مشتریان وجود داشته باید به پردازنده های نسل هشتمی Core i3، i5 و i7 اشاره کرد.

انتظار می رود گوگل بزودی سایر محصولات معرفی شده در جریان رویداد ۹ اکتبر را نیز عرضه دارد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار