ایان گودفلا متخصص هوش‌مصنوعی گوگل توسط اپل استخدام شد

9bcb2b759b914bb8e502941ea806696e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید عوامل و کارمندانی که در شرکت‌های ابرقدرتی چون گوگل و و همچنین اپل مشغول به کار هستند متخصصین واقعی هستند چراکه استخدام و پذیرفته‌شدن توسط این کمپانی‌های ابرقدرت کار خیلی آسانی نیست. و تنها درصورتی می‌توانید در این کمپانی‌ها مشغول به کار شوید که در زمینه کاری خود واقعا متخصص باشید و از خلاقیت بالا به همراه روحیه کار تیمی برخوردار باشید. یکی از متخصص‌ترین افرادی که به‌عنوان یکی از محققین ارشد هوش مصنوعی در کمپانی گوگل مشغول به کار بود در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی لینکدین اعلام کرد که به‌عنوان مدیر بخش یادگیری ماشینی در کمپانی اپل مشغول به کار شده است.

البته این اولین باری نیست که کمپانی اپل استعدادها و متخصصین کمپانی گوگل را می‌دزدد و از آن‌ها در کمپانی خود استفاده می‌کند. یکی دیگر از دفعاتی که کمپانی اپل از یکی دیگر از نیروهای متخصص کمپانی گوگل استفاده کرد در سال گذشته بود. درواقع کمپانی اپل در سال گذشته مدیر بخش هوش مصنوعی کمپانی گوگل را در شرکت خودش استخدام کرد.

اما شاید برایتان سوال باشد که چرا کمپانی اپل از نیروهای متخصص کمپانی گوگل استفاده می‌کند و به‌جای این کار که وجهه خیلی خوبی هم ندارد آگهی استخدام متخصص هوش مصنوعی را منتشر نمی‌کند تا از این طریق بتواند نیروی مورد نیاز خود را جذب کند؟

از آن‌جایی که گوگل در هوش مصنوعی فوق‌العاده است کمپانی اپل تمامی این کارها را انجام می‌دهد تا با این کمپانی در زمینه هوش مصنوعی به رقابت بپردازد و خودش را به سطح کمپانی گوگل در این زمینه برساند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار