گلکسی M32 با شارژر سریع ۱۵ وات عرضه خواهد شد

ebfcb94957cc8c96fd0986471a7921da
زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزرون تکنولوژی و بروز شدن گوشی های موبایل، برندهای مختلف گوشی های موبایل هر روزه به فکر جدیدترین و مدرن ترین ساخت گوشی هستند. برند سامسونگ نیز سوار بر رشد تکنولوژی، همیشه به فکر ساخت و تولید بهترین و بروزترین ترین گوشی های موبایل می باشد. 

مطابق به گفته، شرکت سام موبایل، شرکت سامسونگ این روزها در حال ساخت و تولید گوشی های هوشمند خود از سری M می باشد. نام این سری از موبایل های خود را، گلکسی M32 معرفی خواهد کرد و به زودی در بازارهای دیجیتال و گوشی همراه عرضه می شود.

اولین بار این گوشی در وب سایت سامسونگ کشور هند رو نمایی شده است. در همین هفته اخیر این گوشی گواهینامه FCC خود را دریافت نموده است. در حال حاضر جزئیات آن چنانی از این گوشی هوشمند  در اختیار نیست. اما طبق چیزی که در گواهی نامه FCC بیان شده، این گوشی دارای یک شارژر ۱۵ واتی خواهد بود و این گونه در بازارهای دنیا عرضه می شود. 

اتصال بلوتوثی این موبایل، بولوتوث ۵.۰ می باشد و همچنین اتصال وای فای گلکسی M32 به صورت WIFI a/b/g/n/ac است. در گزارشات FCC نیز بیان شده این گوشی هوشند سامسونگ گلکسی M32، مجهز  به اتصال NFC است و همچنین دارای اسلات کات MICRO SD است که قابلیت ارتقا دارد. یعنی شما کارت حافظه خود را در هر زمانی که نیاز داشته باشید می توانید ارتقا دهید. 

در بخش اتصال، گلکسی M32 به بلوتوث ۵.۰، Wi-Fi a / b /g /n /ac و اتصال NFC مجهز شده و باتوجه به اسناد FCC، دارای اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

تکنولوژی اتصال به اینترنت همراه، در این گوشی GSM، HSPA، LTE می باشد. همچنین این گوشی هوشمند سامسونگ همانند بسیاری دیگر از مدل های آن دو سیم کارت می باشد. همچنین با توجه به اطلاعاتی که هنوز هم مورد تایید نیست، احتمالا نسخه اندرویدی این گوشی اندروید ۱۱ خواهد بود.

مشخصات فنی احتمالی گلکسی M32

بسیاری منتظر مشخصات فنی و سخت افزاری این گوشی هستند اما ما به صورت رسمی چیزی درباره این مشخصات نمی توانیم بیان کنیم، چرا که به صورت رسمی هنوز چیزی مورد تایید نیست. اما چیزی که از شرکت سامسونگ و از مدل گلکسی M32 انتظار می رود این است که در این مدل از تراشه هلیو G80 استفاده شده است. در واقع اگر این مورد تایید شود، به راحتی می توانیم بگوییم M32 هم مبتنی بر مدل A32 است. در حقیقت می توانیم بیان کنیم که هر دو از چند ویژگی سخت افزاری شبیه به هم استفاده می کنند.

مطابق با آنچه در سایت سامسونگ هند نشان داده شده است، اگر این مدل یعنی گلکسی ام ۳۲ دارای شارژر ۱۵ واتی باشد، پس می توان نتیجه گرفت که ظرفیت باتری آن هم حداقل ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. با عرضه این مدل در بازار، سامسونگ می خواهد در گروه M بیشتر بر ظرفیت بالا باتری تاکید کند.  این گوشی احتمالا در مدت زمان کمی در آینده در هند رونمایی خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار