هر سه مدل Galaxy S22 از گوریلاگلس ویکتس پلاس استفاده خواهند کرد

cc0f742e855ec2c16a931bfd3c9908e8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیشه‌های مقاوم‌سازی شده گوریلاگلس توسط شرکت کورنینگ طراحی می‌شوند؛ این کمپانی حدود یک سال و نیم قبل از گوریلاگلس ویکتس رونمایی کرد. در بسیاری از گوشی‌های مقاوم و پرچم‌دار از این شیشه مقاوم استفاده شده است.

طبق اخبار به‌دست‌آمده، سری جدید این شیشه‌های مقاوم در راه است و برای اولین‌بار در سری جدید پرچم‌دار سامسونگ یعنی اس ۲۲  شاهد آن خواهیم بود. طبق اطلاعاتی که از افشاگری به نام Ice Universe که پیش‌تر در زمینه گوشی‌های سامسونگ فعالیت می‌کرده است، به‌دست‌آمده گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra همگی از “+Gorilla Glass Victus” استفاده خواهند کرد.

حدود یک ماه قبل شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی‌های S22 به همراه بدنه پشتی شیشه‌ای به گوش رسیده بود. اگر تصمیم نهایی سامسونگ استفاده از همان نسل قدیمی Gorilla Glass برای پنل پشتی باشد، بازهم انتخاب بهتری نسبت به بدنه پلاستیکی است که در گوشی‌هایی مانند ۱Galaxy S2 و ۱Galaxy S2 پلاس استفاده شده بود.

لازم به ذکر است که گلکسی‌اس ۲۱ اولترا به‌عنوان پرچم‌دار اصلی سامسونگ در سال گذشته در پنل جلویی و پشتی گوشی از شیشه مقاوم Victus استفاده می‌کرد. در مورد گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra به نظر می‌رسد که در پنل پشتی از شیشه‌ای خاص استفاده خواهد شد. طبق شایعاتی که مدتی قبل به گوشی می‌رسید نام این شیشه که توسط شرکت کورنینگ ساخته شده است، شیشه فوق شفاف بوده و باعث کاهش انعکاس نور می‌شود.

رنگ بندی S22

رنگ بندی S22

رنگ‌بندی S22

طبق عکس‌های منتشر شده از ماکت سری S22 که مدتی قبل منتشر شده است، پنل پشتی مات است. اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس در رنگ‌های طلایی صورتی، سبز، سیاه و سفید عرضه خواهند شد. همچنین در S22 Ultra شاهد رنگ‌های قرمز، سبز، مشکی و سفید خواهیم بود.
سامسونگ هنوز به زمان رسمی برگزاری مراسم آنپکد اشاره نکرده است. طبق گزارش رسانه‌های کره‌ای، تاریخ رونمایی گوشی گلکسی‌اس ۲۲، در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) و در مراسم آنپکد خواهد بود.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار