انتشار تصویری از کیس گلکسی نوت ۹

6e1341158968f2b3cc6fa0724e1ec1b8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویری از کیس گلکسی نوت ۹

شرکت سامسونگ پیشتر دعوتنامه رونمایی گلکسی نوت ۹ را منتشر کرده و  خبر از رونمایی اسمارتفون طی رویداد ۹ آگوست داده است. رویدادی که قرار است در کنفرانس آنپکد نیویورک سال جاری شرکت کره ای برگزار شود.

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون گلکسی نوت ۹ رو به رو بودیم و هریک به ویژگی خاصی اشاره داشتند. به تازگی شرکت سامسونگ دعوتنامه رونمایی گلکسی نوت ۹ را منتشر کرده که قلم اس پن اشاره دارد و به نظر می رسد باید شاهد ویژگی های جالب توجهی در آن باشیم. همچنین در دعوتنامه به تاریخ ۹ آگوست اشاره شده که ۱۸ مرداد خواهد بود.

براساس گزارش های قبلی، اگر بلوتوثی در کار باشد، بی شک باتری هم برای قلم باید در نظر گرفته شود. Ice Universe با ویژگی هایی که در قلم اس پن وجود داشته، آن را برای انتظار ارزشمند دانست.  دقیقا مشخص نیست کاربری بلوتوث در قلم اس پن چیست و باید منتظر ماند تا کره ای ها بزودی با معرفی محصول جدید خود به شایعات پایان دهند. گلکسی نوت ۹ قراراست اوایل آگوست امسال رونمایی شود.

گفتنیست گلکسی نوت ۹ نیز در سال جاری باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری پیدا می کند که به نوعی نیاز به شارژ را کمتر خواهد کرد. از مشخصه های سخت افزاری گلکسی نوت ۹ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+ اینفینیتی دیسپلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم لنز و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر را نام برد.

در اخباری مرتبط احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار