معرفی گوشی +Huawei P40 Pro

f2a91d2fc86e3717bb65f1430c0dcde2
زمان مطالعه: 4 دقیقه

 معرفی جذاب ترین پرچمدار هوآوی

اغلب کمپانی های سازنده گوشی هوشمند در چند سال اخیر تمرکز خود را بر آن داشتند تا اسمارتفونی تولید کنند که علاوه بر برطرف کردن نیاز عمومی کاربران از تجهیزات کاربردی نیز برخوردار باشد که بتوانند به مانند یک دستگاه همه کاره عمل کند. به لطف ترغیب کاربران به فعالیت در شبکه های مجازی عسکبرداری و گرفتن ویدئو در حال حاضر برای بسیار حائز اهمیت است، بنابر این جا دادن این قابلیت ها در یک گوشی هوشمند که بتوان روزانه آن را حمل کرد می تواند برطرف کننده این نیاز باشد. از این رو تمامی کمپانی ها ارائه دوربین های قدر قدرت و پردازنده های قوی را در صدر اهداف خود قرار داده اند. گویی که بیشتر رقابت میان آن ها بر سر این قابلیت ها باشد. هوآوی نیز به عنوان یک شرکت نوپا در تولید گوشی هوشمند از این قافله عقب نمانده و پرچمداران خود را به با کیفیت ترین دوربین ها ی روز دنیا مجهز کرده است. +Huawei P40 Pro یکی از مدل های شرکت هوآوی بوده که به تازگی از آن رونمایی شده است.

چندی پیش یا بهتر است دقیق تر بگوییم در دو ماه گذشته کمپانی هوآوی از دو مدل P 40 و P 40 Pro رونمایی کرد. اما معرفی +Huawei P40 Pro را برای آینده گذاشت، چراکه این مدل نسبت به مدل های یاد شده دارای قابلیت های بیشتری بوده و می تواند پرچمدار جدید این برند محسوب شود.

آنچه در این مدل مورد بازبینی و ارتقا قرار گرفته دوربین آن بوده که دارای دو لنز تله فوتو برای بزرگنمایی است. البته که سرعت بسیار در شارژ بی سیم بر این پرچمداری تاثیر گذار بوده است. بعد از گذشت دو ماه در حال حاضر این مدل از هوآوی در دسترس طرفداران این برند قرار گرفته است. برای بررسی بیشتر با دیجی دو همراه باشید:

+Huawei P40 Pro

دوربینی به قدرت ۵۰ مگاپیکسل

همانطور که اشاره شد این مدل تنها با تبلیغ دوربین قدرتمند خود می تواند به مصاف رقیبان رود. هوآوی برای +Huawei P40 Pro از دوربین چهاگانه ای استفاده کرده که دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، ۴۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی است. با این اعداد و ارقام می توانید به راحتی عکسی که توسط این دوربین گرفته می شود را تصور کنید. تصاویر بسیار طبیعی و نزدیک به واقعیت.

نا گفته نماند که دوربین سلفی این دستگاه در کیفیت دست کمی از دوربین اصلی ندارد. هوآوی دوربین سلفی +Huawei P40 Pro را به یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی مجهز کرده است که می تواند فیلمبرداری ۴k با قابلیت ۶۰ فریم بر ثانیه را به ارمغان آورد.

+Huawei P40 Pro

باتری قدرتمند

شاید جالب باشد بدانید که اولین کمپاینی که شارژ بی سیم با قدرت بالا را وارد بازار جهانی گوشی هوشمند کرد هوآوی بود. گرچه دیگر کمپانی ها هم انواعی از آن را ارائه دادند، اما تنها هوآوی بود که این قابلیت را به بازار عرضه کرد. از شارژ بی سیم ۴۰ وات این گوشی که بگذریم، می توانیم به امکان شارژ معمولی( سیمی) با قدرت باتری ۴۰۰۰ می آمپری اشاره کنیم که به مانند مدل پیشین خود از شارژ معکوس بی سیم نیز بهره برده است.

حافظه داخلی و تراشه کرین ۹۹۰

مغز متفکر این دستگاه از تراشه کرین ۹۹۰ بهره می برد. در ارتباط با رم +Huawei P40 Pro باید بیان کنیم که این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. بنابراین کاربران می توانند با خیال راحت با وجود چنین حافظه ذخیره سازی ای فایل های مورد نیاز خود را با هر حجمی ذخیره کنند. البته که برخورداری از دوربین قدرتمند بهره مندی از چنین حافظه ای را الزام آور می کند.

علاوه بر این +Huawei P40 Pro مجهز به شبکه ۵G بوده که این خود نام پرچمداری کمپانی هوآوی را برازنده آن کرده است.

طراحی بدنه و نمایشگر

ظاهر +Huawei P40 Pro بسیار ساده و در عین حال زیبا است. هوآوی در این مدل از پرچمدار خود سعی کرده علاوه بر تقویت دوربین پیکره آن را نیز به تناسب برخورداری از قابلیت های دیگر ارتقا دهد. بنابراین ما در این مدل شاهد استفاده از متریال سرامیکی برای بدنه هستیم. هوآوی برای تبلیغ درباره کیفیت بدنه ادعا کرده است که پیکره پرچمدار خود را با سرامیکی پوشانده است که به اندازه یاقوت استحکام دارد. تصور رنگ های پایه مانند مشکی و سفید بر این بدنه دیدنی خواهد بود. ساخت چنین گوشی ای با این کیفیت می تواند برای شرکت سازنده بسیار هزینه آفرین باشد. علاوه بر زیبایی خیره کننده این دستگاه مقاومت بدنه آن نیز موجب شده در بین پرچمداران حرفی برای گفتن داشته باشد.

نمایشگری که هوآوی برای این پرچمدار خود در نظر گرفته ۶.۵۸ این بوده که با وضوح تصویر ۱۲۰۰ در ۲۶۴۰ پیکسل همراه است. نبود قاب اضافی با چنین اندازه ای از نمایشگر، بی شک وضوح تصویر را چندین برابر خواهد کرد. نمایگشر این دستگاه از نوع OLED بوده که به لطف آن حسگر اثر انگشت روی رو ینل تصویر قرار گرفته است. بنابراین ما در پشت قاب این اسمارتفون جذاب تنها شاهد دوربین چهارگانه هستیم و دیگر خبری از حسگر اثر انگشت در پشت قاب وجود ندارد.

+Huawei P40 Pro

جمع بندی پایانی

گرچه برخی هوآوی را پیشکسوت در ساخت و تولید گوشی های هوشمند اقتصادی و میان رده می دادند، اما این برند توانسته با ارتقای سطح کیفی محصولات خود در برابر رقیبانی همچون سامسونگ قد علم کند. با این وجود دور از ذهن نخواهد بود که هوآوی بتواند به عنوان جایگزین برند های معتبر در آینده شناخته شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار