فایرفاکس احتمالا با قابلیت بلاک کننده پاپ آپ درون صفحه همراه می شود

2e1c05916e5099cc0b3fece7b80854a8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

فایرفاکس احتمالا با قابلیت بلاک کننده پاپ آپ درون صفحه همراه می شود

این روزها برای مرورگرهای وب بلاک کننده محتوا بومی وجود دارند که موجب می شوند تبلیغات آزاردهنده از صفحات وب سایت ها غیرفعال شوند. صفحات پاپ آپ حقیقتا خسته کننده بوده و وب سایت های بسیاری بوده که صفحات پاپ آپی را با محتوای تبلیغاتی برای کاربر پدیدار می کنند. به نظر می رسد موزیلا قصد داشته در مرورگر فایرفاکس قابلیت بلاک کننده پاپ آپ درون صفحه ای فعال کند.

موزیلا همچنان در حال برنامه ریزی این قابلیت بوده و نمونه ای از کاربران می توانند به تست این قابلیت شرکت موزیلا بپردازند. موزیلا می خواهد نشان دهد که فایرفاکس قادر است پلاگین موردنظر را به طور خودکار شناسایی کرده و مسدود می سازد و همچنین یک بلک لیستی نیز فراهم می آورد که هر روز به بروزرسانی آن لیست می پردازد.

این شرکت نظرسنجی راه اندازی کرده و از کاربران درخواست نمود تا وب سایت هایی که دارای پاپ آپ درون صفحه ای با محتوایی چون ثبت نام خبرنامه، نظرسنجی و غیره را شاهد بودند، به آنها اشاره کنند. ایده در حقیقت آن است که آیا پاپ آپ های درون صفحه ای مفید هستند یا آزارادهنده می باشند.

قطعا مرورگر نمی تواند بدون اتصال به لیست این کار را به سادگی انجام دهد. با این حال مدت زمان طولانی مانده تا فایرفاکس قابلیت مورد اشاره را فعال کند. با چنین قابلیتی احتمالا بیشتر کاربران به سمت فایرفاکس کشیده شده و آن را مرورگر مناسبی برای خود بدانند. همانطور که می دانید شرکت موزیلا سعی داشته قابلیت های جالبی را به مرورگر محبوب خود بیافزاید و فایرفاکس نیز یک مرورگر قابل اعتماد و قابل توجه است که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

البته بزودی باید با قابلیت های بیشتری رو به رو شویم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار