فعال شدن قابلیت ECG با watchOS 5.1.2

aecbbddec5fb45b39596237a7f2ca69e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل پیشتر نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴ را معرفی کرد. ساعتی که دارای طراحی بهبودیافته نسبت به نسل پیشین بوده و ویژگی های قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شد.

براساس گزارش ها بروزرسان جدید watchOS 5.1.2 این ساعت قابلیت ECG را در آن فعال کرده و در حال حاضر نیز منتشر شده است. این قابلیت در حقیقت نوارقلب محسوب شده که اپل حتی برای آن مجوزی از سازمان غذا و دارو ایالات متحده دریافت کرده است.

بروزرسان watchOS 5.1.2 ویژگی های مختلفی را دربرمی گیرد و بزودی برای ساعت های هوشمند اپل منتشر می شود. اپل واچ سری ۴ ساعت هوشمند جدید اپل بوده که از مشخصات قابل توجه و ویژگی های متعددی بهره می برد. هنگامی که اپل این ساعت را معرفی کرد به سه ویژگی در ارتباط ماندن، یکپارچه‌شدن با فعالیت‌های کاربران و پیوند خوردن با سلامتی آن اشاره داشت. این بدان معناست ساعت هوشمند در تمامی زمینه ها محصولی کامل و بدون نقص محسوب می شود.

اپل واچ جدید در نسخه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری ۳۵ تا ۳۲ درصد افزایش ابعاد پیدا کردند تا تجربه کاربری بهتری رقم زنند. این یعنی نسل جدید در مقایسه با نسل پیشین کاهش ضخامت و وزنی داشته است. اهرم شاخص کناری ساعت با طراحی بهبودیافته و عملکردی بهتر همراه شده و بازخورد لمسی سریعی دارد. کلید کناری برجستگی کمتری داشته و جنس بدنه عقب از نوع سرامیک مشکیست و در جلو نیز از شیشه یاقوت کبود بهره گرفته شد.

به گفته اپل نسل جدید اپل واچ از بندهای نسل پیشین نیز پشتیبانی می کند. با قلب تپنده دو هسته ای S4 می توان انتظار عملکرد سخت افزاری بالایی داشت. اپل عمر باتری را تغییری نداده و همچنان ۱۸ ساعت است اما با دو روز شارژ نکردن می توان آن را به کار گرفت. سنسور ژیروسکوپ و شتاب‌سنج بهبودی یافته تا کاربری بهتر از پیش شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار