چندین اپلیکیشن اندرویدی HTC از پلی‌استور حذف شدند

a1c77dbbac5e6772bfa07a6dafe95566
زمان مطالعه: 1 دقیقه

باوجود اینکه به حذف اپلیکیشن‌های HTC از پلی‌استور عادت کرده‌ایم اما خیلی عجیب است که این کمپانی ۱۴ اپلیکیشن اندرویدی خود را به طور خیلی ناگهانی از پلی‌استور حذف کرده است.

ابتدا دو برنامه شامل:  مخاطبین و Sense Home launcher  در ابتدای ماه جاری از پلی‌استور حذف شدند اما پس از آن نیز ۱۲ برنامه دیگر به‌ویژه برنامه‌های Calendar, Dot View و Speakاز پلی‌استور حذف گردیدند البته قبل از اینکه از پلی‌استور حذف شوند از اوایل سال میلادی جاری به‌نوعی غیرفعال شده بودند.

از آن‌جایی که خیلی از برنامه‌های حذف شده از پلی‌استور مدت زیادی یود که آپدیت نمی‌شدند می‌توان گفت که HTC از خیلی وقت پیش تصمیم داشته آن‌ها را از پلی‌استور حذف کند و به‌طور اعلان نشده‌ای آن‌ها را ابتدا غیرفعال کرده و سپس به‌طور کامل از پلی‌استور حذف کرده است. البته باید این مسئله را بخاطر داشته باشید که برنامه‌های Mail, Contacts  و  People که از پلی‌استور پاک شده‌اند در یک برنامه واحد ادغام شده‌اند.

چندین سال است که بخش تولیدی کمپانی HTC در حال رکود است بنابراین این مسئله بدیهی است که این کمپانی افت زیادی داشته باشد و حتی تعطیل شود. گوشی‌های هوشمند این کمپانی در آینده در بخش میان‌رده قرار می‌گیرند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار