کلاب هاوس اندروید، ۳۱ اردیبهشت خواهد شد

c94541b699eb6de77220f546f627c022
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاب هاوس در سال گذشته (مارس ۲۰۲۰) به عنوان یک برنامه فقط برای آیفون راه‌اندازی شد. این برنامه سال گذشته به سرعت محبوبیت خود را به‌دست آورد و چندین چهره مشهور، سیاستمدار، سرمایه‌گذار و کارآفرین را به خود جذب کرد.

شبکه اجتماعی صوتی Clubhouse گفته است که چند روز پس از راه‌اندازی نسخه بتا، سرویس خود را در تلفن همراه متعلق به Google برای کاربران در ایالات متحده، و برای اندروید در سراسر جهان گسترش خواهد داد.

این شرکت تازه وارد شروع به توسعه برنامه اندروید در اوایل سال جاری کرده و آزمایش نسخه بتا را در خارج از ماه جاری (۹می/۱۹اردیبهشت) برای کاربران ایالات متحده آغاز کرده‌است. این شرکت تازه تأسیس اعلام کرد در دسترس بودن برای سیستم عامل‌های Android بیشترین درخواست برای این محصول بوده است.

کلاب هاوس اندروید

این شرکت تازه تأسیس – با پشتیبانی A16z ، Tiger Global و DST Global – که حدود ۴ میلیارد دلار ارزش دارد خبرداده‌است که برنامه اندروید را روز سه‌شنبه ۱۸می (۲۸اردیبهشت) به ژاپن، برزیل و روسیه عرضه می‌کند. در نیجریه و هند تا سه روز بعد از آن یعنی ۲۱می (۳۱ اردیبهشت) و برای بقیه جهان تا بعد از ظهر جمعه در دسترس کاربران سرار جهان قرار خواهدگرفت.

عرضه جهانی کلاب هاوس برای اندروید درحالی صورت می‌گیرد که تعداد زیادی از شرکت‌های فناوری از جمله فیس‌بوک، توییتر، Discord، Spotify، Reddit و Microsoft’s LinkedIn در تلاش برای ایجاد قابلیت‌های مشابه کلاب‌هاوس هستند و برنامه‌ای برای این کار اعلام کرده‌اند. در همین حال، کلاب هاوس در ماه‌های اخیر تلاش کرده‌است تا سرعت رشد خود را حفظ کند

این شرکت تازه تاسیس همچنان سیستم دعوت برای استفاده از کاربران جدید را حفظ می‌کند و می‌گوید این بخشی از تلاش آن برای “اندازه‌گیری رشد” است.

برنامه اندروید Clubhouse درحال‌حاضر فاقد تعدادی ویژگی است. در زمان راه‌اندازی هفته گذشته، کاربران نمی‌توانستند موضوعی را دنبال کنند، باشگاهی را ایجاد یا مدیریت کنند، پروفایل‌های اجتماعی خود را پیوند دهند، پرداختی انجام دهند یا نام نمایه یا نام کاربری خود را تغییر دهند. این شرکت تازه تأسیس گفت که در تلاش است ویژگی‌های iOS را به برنامه Android بیاورد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار