آپدیت اندروید پای اوایل ۲۰۱۹ برای جی ۷ ال جی منتشر می شود

05b11a751511a5559da65cbda36ef6bc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی یکی از برندهای مطرحیست که هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی و عرضه می کند. در سال ۲۰۱۸ نیز شاهد رونمایی و عرضه G7 و V40 بودیم.

حال به تازگی گزارشی منتشر شده که تاریخ تقریبی انتشار اندروید ۹.۰ پای برای G7 را آشکار می سازد. این گزارش می گوید شرکت ال جی در اوایل سال ۲۰۱۹ اندروید ۹.۰ را برای G7 منتشر خواهد کرد.

البته در سال آینده شرکت های مختلفی اندروید ۹.۰ را برای اسمارتفون های خود منتشر می کنند که از جمله باید به سامسونگ، هوآوی، ال جی، شیائومی و چندی دیگر اشاره کرد.

G7 از مشخصاتی چون صفحه نمایش ۶.۱ اینچی ۳۱۲۰×۱۴۴۰پیکسلی IPS LCD با تراکم ۵۶۳ppi، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد.

با چنین مشخصاتی جی ۷ ال جی گوشی هوشمند رده بالا برجسته ای بوده که ویژگی های ارزنده نیز برای آن در نظر گرفته شده است. صاحبان G7 برای دریافت آپدیت اندروید ۹.۰ پای باید تا نیمه نخست سال ۲۰۱۹ منتظر باشند. زیرا بعید است تا مارس ۲۰۱۹ شاهد انتشار این بروزرسان اندرویدی پرحجم باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار