لیستی از ارزان ترین هدفون های ۲۰۲۱

8e4cebec7f9276dd7820b2db6ffa813f
زمان مطالعه: 6 دقیقه

لیستی از چند هدفون ارزان سال ۲۰۲۱

چه طرف‌دار موسیقی باشید و چه نه همیشه چند آهنگ هست که دوست دارید بشنوید. به‌خصوص حین رانندگی، آشپزی یا حتی انجام کارهای هنری، گوش‌دادن به موسیقی، می‌تواند فضا را بهتر کند. طبق تجربه اکثر کاربران، گوش‌دادن به انواع موسیقی و محتوای صوتی، با هدفون، لذت بیشتری دارد. این البته یکی از کاربردهای انواع هدفون است. به‌وسیله این دستگاه پرکاربرد، می‌توانید از بازی‌های خود بیشتر لذت ببرید یا صدای تماس‌های تصویری و صوتی را باکیفیت بهتری تجربه کنید. در ادامه این مطلب ما چند مورد از بهترین انواع هدفون‌های ارزان را برای شما گرد‌آورده‌ایم. اگر شما هم تصمیم دارید یک هدفون عالی برای خود داشته باشید، در ادامه همراه ما بمانید.

 Bowie E8 باسئوس

هدفون‌های برند باسئوس با کیفیت خوب و قیمت مناسبی که دارند، شناخته شده هستند. مدل Bowie E8 یک هندزفری بدون سیم از این برند است که نسبت به قیمتش، کیفیت خوبی دارد. استفاده از گوشی‌های آن بسیار ساده است و طراحی ارگونومیک دارد. دسته‌های آن نسبت به مدل‌های قبلی کوتاه‌تر شده‌اند که استفاده و حمل آنها را ساده کرده. گوشی‌ها همچنین به‌راحتی درون گوش جا می‌شوند. صدای آنها هم خوب است و تأخیر کمی دارد که باعث می‌شود برای گیمرها مناسب باشد.

حالت Low Latency تأخیر را تا ۰.۰۳۸ ثانیه کاهش می‌دهد. شارژ هندزفری به همراه کیس حدود ۲۰ ساعت خواهد بود. عملکرد میکروفن هم مناسب است و به‌خوبی نویز محیط را می‌گیرد؛ همچنین برای تماس عالی است. از نظر اتصال هم مشکلی ندارد، یک‌بار که آن را وصل کنید دفعات بعدی به‌محض بازشدن در کیس، متصل می‌شود. نکته مهم دیگر اینکه، این هندزفری‌ها با استاندارد IPX5 محافظت می‌شوند و در برابر آب و گردوغبار مقاوم هستند.

هدفون باسئوس

هدفون باسئوس

TG01 SE  لنوو

برند لنوو برای همه آشنا است. البته محصولات این شرکت بیشتر لپ‌تاپ‌های خوبی هستند که طرف‌دار زیادی در بازار دارند. بااین‌حال هدفون‌ها و هندزفری‌های بی‌سیم آن هم با کیفیت مناسبی ارائه شده‌اند. TG01 SE یک مدل ارزان و جذاب از برند لنوو است که طراحی زیبایی هم دارد. استفاده از گوشی‌های آن راحت است و گوش را اذیت نمی‌کند. همچنین گوشی‌ها بسیار سبک هستند و حمل آنها راحت است. با اینکه به کیفیت صدای هندزفری‌های ارزان نمی‌شود چندان اعتماد کرد اما این هندزفری صدایی واضح و تا حد مناسبی خوب ارائه می‌دهد.

تقریباً هیچ تأخیری هم ندارد. عمر باتری طولانی است و اتصال بلوتوثی سرعت خوبی دارد. همچنین باید گفت صدایی که می‌شنوید نویز ندارد و شفاف است، به همین دلیل برای بازی‌کردن به درد می‌خورد. کیس یا جعبه گوشی‌ها کمی بزرگ است اما به‌صورت اسلایدی باز می‌شود که زیبایی آن را دوچندان کرده. همچنین نمایشگری دارد که مقدار باتری هر گوشی را به شما نشان می‌دهد.

هدفون TG01 لنوو

هدفون TG01 لنوو

 Redmi buds 3 ورژن جوانان شیائومی

شیائومی را که حتما می‌شناسید؛ بهتر است بدانید این برند علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه، در ارائه انواع هندزفری و هدفون ارزان هم موفق بوده. هندزفری ردمی بادز ۳، صدایی واضح و شفاف به شما ارائه می‌دهد و عمر باتری مناسبی هم دارد. این هندزفری با اندازه کوچکی که دارد، به‌راحتی درون گوشتان جای می‌گیرد و حتی می‌توانید هنگام خواب از آن استفاده کنید. ازآنجایی‌که بسیاری از افراد هنگام خواب با صداهای اطراف اذیت می‌شوند، این هدفون ارزان می‌تواند برایشان مناسب باشد. البته کیفیت میکروفن آن هم خوب است و برای تماس‌های تصویری و دورکاری به درد می‌خورد.

از طرفی، گوشی‌ها با استاندارد IP54 محافظت می‌شوند و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. عمر باتری دستگاه هم بسیار خوب است و با یک‌بار شارژ می‌توانید تا ۵ ساعت یکسره با آن کار کنید. کیس هم می‌تواند تا ۲ بار، ایرپادها را شارژ کند. همچنین کیس نگهدارنده، کوچک است و به‌راحتی با یک‌دست می‌توانید درش را باز و بسته کنید. اتصال بلوتوثی هم سریع و مطمئن است و به‌راحتی قطع نمی‌شود و گوشی‌ها در برابر گردوغبار و قطرات آب مقاوم هستند.

Redmi buds3

Redmi buds3

هدفون HT 18  لنوو

یکی دیگر از هندزفری‌‌های لنوو که در این لیست قرار می‌گیرد و قیمت بسیار کمی دارد، مدل HT 18 است. قیمت این هدفون ارزان نسبت به باقی موارد لیست کمتر است اما کیفیت نسبتاً خوبی دارد. طراحی آن ارگونومیک است و با اندازه کوچکی که دارد خیلی راحت درون گوش قرار می‌گیرد. البته نیازی نیست نگران افتادن آن از گوشتان باشید، چون محکم در جای خود می‌ماند. به همین دلیل استفاده از آن در باشگاه و حین ورزش راحت است. اتصال بلوتوثی آن هم سریع است و معطلتان نمی‌کند. نکته مهم این هندزفری، شارژ باتری آن است که روی کیس هم نشان داده می‌شود. باتری این هدفون ۱۰۰۰ واتی است و می‌تواند هر هدست را چندین بار شارژ کند.

Ht 18

Ht 18

هدفون Think plus TH10 لنوو

این هدفون ارزان لنوو ، برخلاف مدل‌های قبلی که بررسی کردیم، رو گوشی است. با این حال وزن کمی دارد و به شکلی طراحی شده که فشار زیاید به سر وارد نکند. به همین دلیل استفاده از آن برای مدت طولانی، راحت است. صدای این هدفون خوب است و تقریبا تاخیری ندارد و همین، آن را به یک گزینه عالی برای بازی کردن تبدیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های Think plus TH10 می‌شود به سازگاری آن اشاره کرد. این هدفون تقریبا با ۹۹ درصد دستگاه‌های بازار سازگاری دارد و به‌راحتی وصل می‌شود. عمر باتری طولانی هم از مواردی است که سبب می‌شود گیمرها بیشتر به آن علاقه‌مند شوند.

Thinkplus

Thinkplus

هدفون HD800 لنوو

هدفون ارزان روگوشی بعدی، بازهم ساخت شرکت لنوو است. HD 800 با عمر باتری ۲۰ ساعته ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، وزن کم و گوشی‌های نرمی که دارد می‌تواند برای ساعت‌های طولانی تماشای فیلم و سریال و بازی‌کردن مناسب باشد. کیفیت صدای این هدفون هم مناسب است و کمک می‌کند از شنیدن موسیقی موردعلاقه خود لذت ببرید. این هدست همچنین برای ورزش مناسب است و با قابلیت کاهش نویزی که دارد، برای استفاده در محیط‌های پرسروصدا و شلوغ کاربردی است. تراشه BT 5.0 آن تا ۱۰ متر فاصله بدون مانع را پشتیبانی کرده و داده‌های صوتی را پایدار و سریع ارسال می‌کند و تأخیر کمی هم دارد. طراحی این هدفون ارگونومیک است و گوشی‌ها می‌توانند تا ۱۸۰ درجه چرخیده و با گوش و صورت شما تناسب پیدا کنند. جنس آنها هم اسفنجی و نرم است که کاملاً روی گوش را می‌پوشاند و با پوست هم سازگار است.

هدفون HD800

هدفون HD800

 HD200 لنوو

اگر تابه‌حال برای خرید یک هدفون ارزان لنوو مردد بودید، با این گزینه حتماً نظرتان جلب خواهد شد. طراحی زیبای دورنگ قرمز و مشکی آن به‌راحتی می‌تواند نظر تمام علاقه‌مندان به هدفون‌های روگوشی را جلب کند. ساخت هدفون مستحکم است و طراحی آن با ترکیبی از فلز و پلاستیک مات کامل شده. سمت‌های متحرک پلاستیکی هستند و اتصال‌ها از فلز ساخته شده‌اند. البته HD 200 از Multi point پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌حال امکان اتصال سیمی با جک ۳.۵ میلی‌متری را به شما می‌دهد که استفاده از آن بسیار راحت است.

سوراخ هدفون کمی کوچک است که امکان دارد گوشتان را اذیت کند؛ همچنین ممکن است کامل روی گوش شما قرار نگیرد که سبب می‌شود صداهای اطراف هم شنیده شوند. بااین‌حال کیفیت صدا در حد مطلوبی است و اگر از شنیدن صدای اطراف هنگام پخش موسیقی اذیت نشوید، برایتان مناسب خواهد بود. عمر باتری می‌تواند تا ۱۴ ساعت ادامه داشته باشد که شگفت‌انگیز است. اتصال بلوتوث ممکن است کمی سخت باشد، به‌عنوان‌مثال احتمال دارد در هوای آزاد، کمی قطع و وصلی را تجربه کنید.

HD200

HD200

هدفون سیمی HU75 لنوو

گیمرها معمولاً معتقد هستند که هدفون‌های سیمی برای بازی‌کردن مناسب‌ترند. به این دلیل که تاخیر ندارند و صدا را سریع منتقل می‌کنند. به همین دلیل، HU75 به‌عنوان یک هدفون سیمی ارزان در لیست ما قرار گرفته که طرف‌داران گیم را راضی کند. طراحی گوشی‌های این هدفون نرم و راحت است که بتوانید ساعت‌ها آن را روی سرخود تحمل کنید. صدای باس و وکال خوبی دارد که سبب می‌شود علاوه بر گیمینگ، برای گوش‌دادن به موسیقی هم عالی باشد. این هدفون همچنین یک میکروفن باکیفیت هم دارد. طراحی آن بسیار خوب است و کم وزن است، از طرفی، بند آن قابل تنظیم است و می‌توانید آن را نسبت به‌اندازه سرخود تنظیم کنید. از استفاده این هدفون هم تجربه لذت‌بخشی خواهید داشت و متوجه می‌شوید که چقدر ارزش پولی که پرداخت کرده‌اید را دارد.

 

Hu75

Hu75

 

سخن نهایی

برای خرید هدفون ارزان که کیفیت خوبی هم داشته باشید، نیاز نیست به دنبال محصولات بروید. برخی گزینه‌ها هستند که با وجود قیمت مناسب، کیفیت خوبی هم ارائه می‌کنند. در این مطلب به بررسی این هدفون‌ها پرداخته‌ایم. در این لیست انواع هدفون‌های بی‌سیم و با سیم را خواهید دید. حتی چند گزینه گیمینگ هم هستند که اگر به این حوزه علاقه‌مند باشید، برایتان مفید خواهند بود. البته توجه داشته باشید در قیمت پایین‌تر، برخی ویژگی‌ها وجود نخواهند داشت؛ اما این به معنی بد بودن آنها نیست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار