رونمایی لنوو از قدرتمندترین نوت بوک جهان

53b1c8e19436c609bfbfcfbcd006c278
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی لنوو از قدرتمندترین نوت بوک جهان

شرکت لنوو به تازگی تصمیم گرفت یکی از قدرتمندترین نوت بوک های جهان را به نام ThinkPad P52 را معرفی کند. لپتاپی سازگار با VR یا همان واقعیت مجازی که می تواند در کنار هدست های واقعیت مجازی پریمیومی چون Vive اچ تی سی و برخی دیگر عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. در حقیقت ThinkPad P52 یک نوت بوک ورک استیشنی محسوب شده و از این رو لنوو بهترین سخت افزارها را برای آن در نظر گرفته تا تجربه کاربری کامل و بی نقصی رقم زند. یکی از بارزترین قسمت ها حافظه رم ۱۲۸ گیگابایتی بوده که در نوت بوک های فعلی نهایتا ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته می شود.

گذشته از آن نمایشگر ۴K با سایز ۱۵.۶ اینچی فراهم شده تا وضوح بالایی توسط کاربران ThinkPad P52 مشاهده شود. همچنین تراشه گرافیکی Quadro P3200 انویدیا با حافظه ۶ گیگابایتی نیز وجود داشته که عملکرد بالایی را باید انتظار داشت.  پردازنده این محصول اینتل ذئون هشت هسته ای بوده و می تواند پردازش سریع و بزرگی از خود نشان دهد. در بخش پورت باید به دو Thunderbolt 3 ، خروجی HDMI 2.0، پورتmini DisplayPort، سه پورت USB-A ، پورت اترنت و جک هدفون اشاره داشت.

شرکت دل نیز همچنین قصد داشته نوت بوک های Precision 7530 و Precision 7730 را با حافظه رم ۱۲۸ گیگابایتی عرضه دارد. این نوت بوک ها از پردازنده گرافیکی Radeon WX ای ام دی یا انویدیا Quadro بهره می برند و با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار به فروش می رسند. مدل ۱۶ گیگابایت رم آن تقریبا مشابه لپتاپ ورک استیشنی فعلی لنوو است. ThinkPad P52 لنوو قرار است در آینده نزدیک این محصول جدید را روانه بازار کند. جزئیات بیشتری در کار نیست و با مراجعه به وب سایت لنوو می توانید اطلاعات کافی بدست آورید.

پیش بینی می شود در آینده نوت بوک های بیشتری با حافظه رم ۱۲۸ گیگابایتی برای واقعیت مجازی معرفی شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار