بررسی مختصر Mi 4 شیائومی

9a2ab897c8d8dd3c32380c43c55c3e7f
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بررسی مختصر Mi 4 شیائومی

شرکت شیائومی را باید یکی از بزرگترین کمپانی های فناوری دانست که در چین آن را به عنوان گوگل می شناسند. این شرکت هر سال محصولات هوشمند مختلفی را عرضه می دارد که از جمله باید به تلفن هوشمند اشاره کرد. اسمارتفون های شیائومی در مدل های مختلفی به فروش می رسند و در این بین یکی از محصولات شرکت چینی سری Mi بوده که یکی از عضو آن Mi 4 نام دارد. این گوشی هوشمند به مشخصات رده بالایی مجهز بوده و طراحی باکیفیتی برای آن در نظر گرفته شده تا بتوان آن را قابل توجه و پریمیومی دانست.

در این مطلب قصد داریم به بررسی Mi 4 شیائومی بپردازیم که دست کمی از رقبا نداشته و قادر است عملکرد بالایی از خود نشان دهد. البته برای آشنایی بیشتر به مطالعه مطلب بپردازید:

طراحی و ساختblank

 

Mi 4 اگرچه شباهتی به مدل های پیشین داشته اما طراحی آن حرف های بسیاری برای گفتن دارد و شرکت شیائومی سعی کرده ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گیرد. حاشیه های منحنی جذابیت طراحی آن را دوچندان ساخت. ابعاد ۱۳۹*۶۸*۸.۹ سانتیمتری در کنار وزن ۱۵۶گرمی ابعاد و وزن این گوشی هوشمند را مناسب می سازد. در کنار آن طراحی مجذوب کننده نشان می دهد با یک پرچمدار بی چون و چرا رو به رو هستیم که می تواند عملکرد بالایی با سخت افزار قدرتمند خود نشان دهد. بنابراین در بخش طراحی و ساخت ویژگی های بزرگ برای آن در نظر گرفته شد.

صفحه نمایش

Mi 4 به نمایشگر ۵.۰۰ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز است که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن ۷۱ درصدی بوده و تراکم پیکسلی آن به ۴۱۸ppi می رسد. با این تفاسیر Mi 4 گوشی هوشمند بزرگ در بخش صفحه نمایش بوده و تجربه کاربری لذت بخشی را همچون یک پرچمدار قدرتمند و باکیفیت برای مخاطب به ارمغان می آورد. بنابراین در قسمت صفحه نمایش نیز بسیار نمی توان پنل IPS LCD را مورد انتقاد قرار داد که با قیمت و ساختار آن یکپارچگی کاملی دارد.

blankسخت افزار

گوشی هوشمند Mi 4 به پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ هشت هسته ای مجهز است که در کنار تراشه گرافیکی آدرنو می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. گذشته از آن حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۶.۰ نوقا و برخی دیگر لیست مشخصات Mi 4 شیائومی را تکمیل می سازد. این محصول شیائومی یه پرچمدار بوده و می تواند انتظارات مخاطب خود را تکمیل سازد و حتی برتر از برخی پرچمداران دیگر باشد.

دوربین

بخش دوربین اهمیت بسیاری داشته و Mi 4 به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۲کی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی و برخی دیگر مجهز است. با چنین مشخصاتی کیفیت تصویربرداری Mi 4 قابل توجه بوده و می توان انتظارات عملکرد بالایی را در این بخش از محصول شرکت شیائومی داشت.

blankباتری

Mi 4 به پک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپری بوده که می تواند ۴۰۰ ساعت در حالت آماده به کار، ۱۷ ساعت در حالت مکالمه و ۲۷ ساعت در حالت پخش موسیقی مداوم باشد. با چنین ویژگی باید ظرفیت باتری Mi 4 را مطلوب دانست و عملکردی قادر است از خود نشان دهد که در میان رقبا کم نظیر بوده و انتظارات را برآورده می سازد.

نتیجه گیری

Mi 4 به عنوان پرچمدار شیائومی معرفی شد و با استقبال بسیاری رو به رو گشت که نشان موفقیت شیائومی در توسعه این گوشی هوشمند رده بالا دارد. البته سال ۲۰۱۸ باید شاهد معرفی مدلی ارتقا یافته تر باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار