انتشار تصویر رندر شده از گوشی هوشمند جدید بلک بری

271a72912f6fa553f17531d3b0921156
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویر رندر شده از گوشی هوشمند جدید بلک بری

شرکت بلک بری مدتیست که با کمپانی TCL به تولید اسمارتفون می پردازد و در سال های اخیرا شاهد معرفی اندرویدی های متعددی با همکاری این دو شرکت بودیم. به نظر رسیده در آینده نزدیک باید شاهد معرفی جانشین KeyOne باشیم که با استقبال بسیاری در فروش رو به رو شد.

این اسمارتفون پیشتر رویت شده بود و حال تصویر رندر شده جدیدی منتشر شده است. گفته می شود این اسمارتفون KeyTwo نام خواهد داشت و همانطور که از نامش پیداست نسل جدید KeyOne می باشد.

اگرچه در تصویر می توان طراحی مشابه KeyOne را مشاهده کرد اما بهبودیهایی حاصل شده و موجب گشته این اسمارتفون طراحی مطلوبی داشته باشد. جزئیات سخت افزاری در کار نیست و احتمال می رود همانند KeyOne باشد. تاکنون شایعاتی بسیاری پیرامون KeyTwo فاش نشده و این برای نخستین باری است که تصویر رندر شده مربوط به گوشی هوشمند KeyTwo منتشر می شود.

KeyTwoبه اسم رمز Athena شناخته شده و از صفحه کلید فیزیکی یا همان QWERTY مشابه KeyTwo بهره می برد. در حالی که سال های قبل بلک بری صفحه کلید QWERTY را به شکل کشویی در محصولاتش همچون پریو قرار می داد اما KeyTwo چنین نیست و همانند KeyOne به صفحه کلید فیزیکی جذابی مجهز است. در تصویر جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در بالای اسمارتفون قرار گرفته و پنل نمایشگر لمسی نیز در نظر گرفته شده است.

در بخش عقب برخلاف KeyOne دوربین دوگانه مشاهده می شود و این طور که پیداست شرکت های مختلفی تصمیم گرفتند با دوربین دوگانه رضایت مخاطب را جلب سازند. پیش بینی می شود در ایفا ۲۰۱۸ شرکت بلک بری با همکاری TCL این گوشی هوشمند را معرفی کنند. اسمارتفونی که طراحی مشابه مدل های قبل داشته و تجربه کاربری بهتری در مقایسه با اسمارتفون پیشین را رقم خواهد زد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار