تصویر جدیدی از سونی اکسپریا ایکس زد ۴ منتشر شد

e5f1bc79498689974d9558a6174f5d2d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سونی اگرچه هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند، اما نتوانسته عملکرد بزرگی در بحث فروش گوشی هوشمند داشته باشد.

تاکنون شایعاتی پیرامون مدل Xperia XZ4 منتشر شده و این طور که پیداست سونی می خواهد از گوشی هوشمندی با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه و برخی دیگر رونمایی کند. گفته می شود Xperia XZ4 در رویداد MWC 2019 طی کنفرانس اختصاصی سونی معرفی خواهد شد. سال ۲۰۱۸ نیز این شرکت در نیمه و دوم سال دو سری جدید از گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده است.

انتظار می رود سال ۲۰۱۹ نیز چنین باشد و برند موردبحث چنین برنامه ای در سر قرار داده باشد. به تازگی تصویر محافظ صفحه نمایش Xperia XZ4 منتشر شده که نشان می دهد نمایشگری با نسبت ۲۱:۹ در این دیوایس تعبیه شده است. این صفحه نمایش احتمالا وضوحی ۴K خواهد داشت و مشخصه های بزرگی نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

همانطور که گفته شد تا به حال جزئیات فراوانی مربوط به Xperia XZ4 منتشر شده و هیچ یک به تایید یا تکذیب ژاپنی ها نرسید تا از حقیقت اطلاعاتی کسب کرد. در تصویر انتشاری تنها می توان ابعاد نمایشگر را حدس زد و همانطور گفته شد نسبت ۲۱:۹ خواهد داشت و بیش از ۶.۴ اینچی می باشد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به آن پرداخت و بهتر است منتظر ماند تا اطلاعات جدیدی آشکار شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار