با بهترین پاوربانک ها برای گوشی های هوشمند سامسونگ آشنا شوید/قسمت ۲

cb99419ca94ab4e6e4b5e0fef078a266
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با بهترین پاوربانک ها برای گوشی های هوشمند سامسونگ آشنا شوید/قسمت ۲

 

متاسفانه اسمارتفون های میان رده سامسونگ با باتری پرظرفیتی همراه نیستند از این رو نمی توان عمر باتری طولانی را در این نوع گوشی های هوشمند شرکت کره ای شاهد بود. از جمله آنها باید به دو مدل گوشی سامسونگ  Galaxy A8 و Galaxy A8+ مدل ۲۰۱۸ اشاره کرد که با باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپری معرفی شده و روانه بازار شدند.

اگرچه این باتری ها ایده آل هستند اما برای عمر باتری بیشتر نیاز است تا پاوربانکی را به همراه داشته باشید و همیشه به شارژ اسمارتفون موردبحث خود بپردازید.

چرا شما باید پاوربانک داشته باشید:

پاوربانک ها یک منبع انرژی برای دستگاه های هوشمند هستند و به کمک آنها می توان شارژ گوشی هوشمند را انجام داد. برخلاف اسمارتفون هایی با عمر باتری طولانی که با کمک باتری پرظرفیت تامین می شود، پاوربانک ها می توانند نقش باتری دوم را ایفا کنند که کمکی خواهد بود و موجب می شود بتوان اسمارتفونی همیشه شارژ شده داشت. در بازار می توان مدل های مختلفی از پاوربانک ها را خریداری کرد که هر یک با ویژگی های خاص خود همراه هستند.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین پاوربانک ها برای Galaxy A8 و Galaxy A8+ مدل ۲۰۱۸ آشنا سازیم که کیفیت ساخت بالایی دارند:

RAVPower

blankدیگر پاوربانکی که باید به آن اشاره کرد RAVPower است. این پاوربانک را می توان یکی از بهترین ها برای گوشی های هوشمند Galaxy A8 و Galaxy A8+ به حساب آورد. با پورت USB-C، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام، ظرفیت ۲۰۱۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر عجیب نیست که  RAVPower در دسته بهترین پاوربانک های دو گوشی هوشمند Galaxy A8 و Galaxy A8+ قرار می گیرد. زیرا حقیقتا ویژگی های قابلی برای آن در نظر گرفته شده تا دست کمی از رقبا نداشته باشد.

با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام و ورودی USB-C این پاوربانک در مدت زمان کوتاهی Galaxy A8 و Galaxy A8+ را به شارژ کامل می رساند. قیمت پاوربانک RAVPower به ۴۹ دلار یا همان ۵۰ دلار می رسد.

ZeroLemon SolarJuice

blankدیگر پاوربانکی که می بایست آن را یکی از بهترین ها برای شارژ Galaxy A8 و Galaxy A8+ دانست، بی شک ZeroLemon SolarJuice است. محصولی از برند زیرولمون که در تولید لوازم جانبی بسیار شناخته شده است. این پاوربانک ظرفیت ۲۶۸۰۰ میلی آمپری داشته و با پورت USB-C و فناوری شارژ سریع، در مدت زمان کوتاهی می تواند گوشی هوشمند Galaxy A8 و Galaxy A8+ را شارژ کند. البته در بازار پاوربانک های مختلفی جهت تهیه وجود داشته و این لیست نیز گلچینی از بهترین ها محسوب می شود.

یکی از ویژگی های جالب توجه پاوربانک ZeroLemon SolarJuice قابلیت شارژ خورشیدی بوده به شکلی که اگر در موقعیتی قرار دارید که به برق دسترسی ندارید، به کمک پنل خورشیدی روی آن می توانید به شارژ کردن بپردازید و در صورت کاهش شارژ باتری گوشی هوشمند خود نیز آنها را به سهولت شارژ کنید. این پاوربانک کاربردی با آن که ویژگی قابل توجهی را در برمی گیرد تنها با قیمت ۴۴ دلار برای خرید دردسترس است. گفتنیست این پاوربانک در کنار دیگر گوشی های هوشمند نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

Heloideo Power Bank

blankآخرین پاوربانکی که باید در لیست بهترین پاوربانک های دو گوشی هوشمند Galaxy A8 و Galaxy A8+ به آن اشاره کرد، Heloideo Power Bank نام دارد. محصولی که طراحی عجیبی داشته و با وجود دو شاخه در آن می توانید این پاوربانک را به پریز متصل کنید و دیگر خبری از کابل برای شارژ کردن این پاوربانک نیست.

این پاوربانک ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپری داشته و از پورت USB-C بهره می برد که برای شارژ سریعتر گزینه مناسبی است. گفتنیست این پاوربانک با قیمت ۲۸ یا ۲۷.۹۹ دلار به فروش می رسد. گذشته از آن بدنه مقاوم فلزی داشته که در برابر آسیب ها مقاومت بالایی دارد و طراحی منحصربفردی توسط Heloideo برای آن در نظر گرفته شد. پیش بینی می شود این شرکت بزودی مدل های نوآورانه دیگری را نیز معرفی کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار