آشنایی با گوشی هوشمند Galaxy S Light Luxury

09db2dd3683474ed84e0eb7fa40f61de
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند Galaxy S Light Luxury

شرکت سامسونگ اخیرا تلفن هوشمند میان رده جدیدی را به نام Galaxy S Light Luxuryمعرفی کرد که در طراحی شباهت بسیاری به مدل پیشین سری گلکسی اس داشته و در مشخصات نیز  این مدل دست کمی از این سری ندارد Galaxy S Light Luxury از  خانواده سری گلکسی اس بوده که همیشه با فروش بالایی رو به رو هستند و به برند قابل توجهی برای سامسونگ تبدیل شدند. هر سال مدل جدیدی از گلکسی اس معرفی می شود و گوشی هوشمند  Galaxy S Light Luxury نیز به عنوان عضو اخیر این خانواده با طراحی پریمیومی رونمایی شد. ویژگی های قابل توجهی برای این گوشی هوشمند سامسونگ در نظر گرفته شده که تجربه کاربری جالبی را برای افراد فراهم می آورد. بنابراین اگر به دنبال گوشی هوشمندی در عین حال کارآمد اما میان رده هستید می توانید روی   Galaxy S Light Luxuryحساب ویژه ای باز کنید. اما برای آشنایی بیشتر این مطلب را دنبال کنید:

طراحی

در طراحی سامسونگ سعی کرده از   گلکسی اس ۸الگوبرداری کند از این رو در نگاه نخست می توانید این گوشی هوشمند را در بیشتر بخش ها با آنها اشتباه گیرید. گذشته از آن سخت افزار چشمگیری نیز در نظر گرفته شده تا در طراحی با مشکلی رو به رو نباشد. ابعادی ۱۴۸*۶۸*۸ میلیمتری و وزن ۱۵۰ گرمی این گوشی هوشمند را با ابعادی مناسب و وزن مطلوب محسوب می کند. طراحی آن بیشتر پریمیومی بوده و اگر به قیمت آن توجه کنید در نگاه نخست مشخص است Galaxy S Light Luxury گوشی هوشمند پرچمدار است. سامسونگ سعی کرده این گوشی هوشمند را برای رقابت با سایر شبه پرچمداری چون سری V ال جی و برخی دیگر آماده سازد و به نظر می‌رسد تاحدودی توانست موفق شود.

صفحه نمایش

سامسونگ در این گوشی هوشمند خود از پنل  ۵.۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۲۰ پیکسلیSuper AMOLED بهره گرفته که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۴ درصدی بوده و می توان وضوح بالایی را شاهد بود. گذشته از آن تراکم صفحه نمایش ۴۲۶ppi عمق رنگ بالایی را به نمایش درمی آورد و اجازه خواهد داد تا Galaxy S Light Luxury در بخش صفحه نمایش چشمگیر باشد. بنابراین باید در بخش نمایشگر محصول شرکت سامسونگ را یک پرچمدار واقعی دانست که انتظارات را برآورده می سازد.

blankسخت افزار

همانطور که گفته شد  Galaxy S Light Luxury یک میان رده است از این رو سامسونگ پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ را در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۵۱۲ را بهره گرفته است. حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴گیگابایتی در کنار اسلات کارت میکرو اس دی اجازه خواهد داد تا Galaxy S Light Luxury گوشی هوشمند میان رده باشد که می تواند قدرت بالایی در پردازش و اجرای برنامه های مختلف داشته باشد. پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و برخی دیگر لیست مشخصات این گوشی هوشمند را تکمیل ساخته است.

دوربین

در بخش دوربین سامسونگ سعی کرده مشخصات قابلی را در نظر گیرد و Galaxy S Light Luxury را به گوشی هوشمند پرچمداری تبدیل کند. از این رو به استفاده دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی پرداخت. دوربین اصلی می تواند تصویربرداری ۴کی داشته و مدل جلو نیز می‌تواند کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی ارائه دهد. با چنین مشخصه های تصویربرداری Galaxy S Light Luxury می تواند همچون یک دستگاه تصویربرداری برای به ثبت رساندن تصاویر باشد.

باتری و قلم

Galaxy S Light Luxury سامسونگ باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز است که می تواند ساعت ها آن را به کار گرفت و یک تلفن هوشمند ارزشمند می باشد. با چنین باتری کاربران تلفن هوشمند پریمیومی Galaxy S Light Luxury موفق می شوند تا ساعت ها به استفاده از این اسمارتفون باکیفیت پرداخته و از کار با آن لذت برد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار