با تصویر جدیدی از آیپد مینی ۲۰۱۹ همراه باشید

adbf823c0b5a741e914833c3af2c07c4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن های هوشمند و تبلت شناخته می شود که هر سال مدل جدیدی را برای معرفی ارائه می دهد.

برای سال ۲۰۱۹ نیز همانند ۲۰۱۸ چندین دیوایس مختلف را شاهد خواهیم بود. پیشتر شایعه شد اپل روی نسل جدید آیپد مینی موسوم به آیپد مینی ۵ فعالیت دارد. این یعنی در سال ۲۰۱۹ باید شاهد رونمایی مدل جدیدی از آیپد کوچک شرکت کوپرتینویی باشیم. گذشته از آن یک مدل ۹٫۷ اینچی نیز که اخیرا معرفی شده با ویژگی های جدید برای این سال فراهم آمده است.

در سال ۲۰۱۸ اپل آیپد پرو را با طراحی کاملا جدید معرفی کرد و پیش بینی می شود، آیپدهای ۲۰۱۹ نیز به تبعیت از مدل های ۲۰۱۸ دارای حاشیه نمایشگر بسیار کم و مشخصات ارزنده سخت افزاری باشند. در اوایل سال ۲۰۱۸ اپل تبلت مقرون به صرفه ۹٫۷ اینچی را با قیمت ۳۲۹ دلار راه اندازی کرد تا رقیبی برای سرفیس گو و دیگر تبلت های اقتصادی تلقی شود.

blank

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره آیپدهای ۲۰۱۹ اپل فاش شد که نشان می دهد این شرکت روی دو مدل جدید و خوش قیمت مشغول کار است. مدل هایی که احتمالا اوایل سال ۲۰۱۹ یا بهار این سال رونمایی می شوند. براساس تصویر تازه انتشاریافته قاب محافظ آیپد مینی ۵، دوربین تک لنز در قسمت عقب قرار می گیرد و یک سوارخی نیز در قسمت فوقانی محافظ وجود دارد. البته دقیقا مشخص نیست این قاب چیست. اپل آیپد مینی ۴ را سال های گذشته معرفی کرد و انتظار می رفت که سال جاری یا ۲۰۱۹ کوپرتینویی ها برنامه جدیدی برای معرفی نسل بعدی آن داشته باشند. تبلتی که انتظار داریم طراحی شبیه به نسل فعلی آیپد پرو پیدا کند و نظر مخاطبان را جلب نماید.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر کسب اطلاعات دقیق بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار