بهترین فیلتر شکن رایگان ۲۰۲۲

بهترین فیلتر شکن رایگان ۲۰۲۲
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین فیلتر شکن رایگان ۲۰۲۲ ، اگر می‌خواهید اطلاعات و عادات اینترنتی خود را محرمانه نگه دارید یا به برخی سایت‌ها و برنامه‌ها نشان بدهید از ملیت دیگری هستید راه‌اندازی یک شبکه خصوصی مجازی (vpn) می‌تواند کمکتان کند. بااین‌حال یافتن فیلتر شکن رایگان که اطلاعات شما را ندزدیده و ایمن باشد، کار آسانی نیست. به همین دلیل در ادامه چند فیلتر شکن قوی و کاملا رایگان برای شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید با خیال راحت به کمکشان به اینترنت امن وارد شوید.

فیلتر شکن رایگان ProtonVPN

  • کشور تولیدکننده: سوئیس
  • هزینه: رایگان
  • تعداد سرورها و مکان‌ها: ۱۲۵۵ و ۵۵ کشور
  • پشتیبانی: اندروید، IOS، لینوکس، مک او اس، ویندوز

    فیلتر شکن قوی proton

    فیلتر شکن قوی proton

برخلاف بسیاری فیلتر شکن های رایگان موجود در بازار، پروتون هیچ محدودیت ماهانه‌ای در میزان داده‌ای که می‌توانید استفاده کنید ندارد. علاوه بر این می‌توانید یک اکانت این فیلتر شکن قوی را در تلفن هوشمند IOS یا اندروید یا کامپیوتر شخصی لینوکس، مک یا ویندوز خود راه‌اندازی کنید. نیازی به ورود به سیستم نیست، می‌توانید از یک آدرس ایمیل برای ثبت‌نام و شروع به کار استفاده کنید. همچنین هیچ تبلیغی وجود ندارد که شما را آزار دهد.

با اینکه این برنامه یک Vpn قوی است، معایبی هم دارد. مثلا اینکه فقط می‌توانید آن را روی یک دستگاه استفاده کنید. از طرفی اتصالات کاربرانی که اکانت رایگان دارند، نسبت به آنهایی که اکانت خود را خریداری کرده‌اند، کندتر است. هیچ پشتیبانی فرد به فردی هم توسط این برنامه ارائه نمی‌شود. با تمام اینها، پروتون یک سیستم VPN بسیار قوی و ابزاری دائمی برای محافظت حریم خصوصی شما است، خواه برای آن هزینه بپردازید و خواه نه.

PrivadoVPN

  • کشور تولیدکننده: سوئیس
  • هزینه: رایگان
  • تعداد سرورها و مکان‌ها: ۵۱۷ سرور و ۵۸ لوکیشن از ۴۷ کشور
  • پشتیبانی: اندروید، IOS، Fire TV Stick، مک او اس، ویندوز

    vpn قوی priVADO

    vpn قوی priVADO

اگر می‌خواهید بهترین فیلتر شکن در زمینه امنیت و ناشناس بودن را داشته باشید، Privado برایتان مناسب است. این VPN برخی از ایمن‌ترین رمزگذاری‌های موجود در بازار را استفاده می‌کند. به‌طوری‌که مشتریان می‌توانند بین پروتکل‌های OpenVPN و IKEv2 بر اساس نیازهای خود بسته به اینکه سرعت بیشتر را می‌خواهند یا امنیت بیشتر، یکی را انتخاب کنند.

مهم‌تر از همه اینکه این برنامه فیلتر شکن رایگان به همه کاربران هر ماه تا ۱۰ گیگابایت داده در سرورهای سریع خود اختصاص می‌دهد. این شرکت همچنین از یک خط‌مشی سختگیرانه پیروی کرده و قول می‌دهد هرگز عمدا سرعت مرور شما را کاهش ندهد.

البته اگر کاربر رایگان باشید، تعداد محدودی سرور وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. اما همه آنها تا دندان مسلح هستند تا از امنیت شما محافظت کنند، پس خیالتان از بابت این فیلتر شکن قوی راحت باشد.

اگر از نسخه رایگان استفاده کنید، امکانات خوبی دریافت کرده اما محدودیت‌هایی هم خواهید داشت. با طرح رایگان می‌توانید هم‌زمان به ۱۲ سرور و تنها با یک دستگاه متصل شوید اما ۱۰ گیگابایت داده معامله‌ای شگفت‌انگیز برای عادت کردن شما به PrivadoVPN خوب است.

Hotspot Shield

  • کشور تولیدکننده: ایالات متحده آمریکا
  • هزینه: رایگان
  • تعداد سرورها و مکان‌ها: بیش از ۱۸۰۰ سرور و بیش از ۱۱۰ لوکیشن در بیش از ۸۰ کشور
  • پشتیبانی: اندروید، IOS، Fire TV Stick، مک او اس، ویندوز، روترها

    Vpn قوی

    Vpn قوی

درحالی‌که برخی فیلتر شکن های رایگان می‌توانند درباره پهنای باندی که به شما می‌دهند خسیس باشند، فیلتر شکن قوی Hotspot Shield به کاربران خود ۵۰۰ مگابایت در روز یا حدود ۱۵ گیگابایت در ماه، فضا اختصاص می‌دهد. همچنین به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر ۵ دستگاه را به طور هم‌زمان به آن وصل کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این فیلتر شکن آن است که هیچ گزارشی از فعالیت‌های شما نگهداری نکرده و آنها را به هیچ شخص ثالثی نمی‌فروشد.

البته اگر کاربر رایگانی باشید که روی تلفن همراه IOS یا اندروید خود از این Vpn قوی استفاده می‌کنید، اطلاعات محدودی از شما به گوگل داده می‌شود. این اطلاعات شامل داده‌های موقعیت مکانی در سطح شهر، فعالیت دستگاه اینترنتی شما و کوکی‌های شناسایی هستند.

همچنین گاهی برای ارتقا در برنامه نیاز به تماشای برخی تبلیغات خواهید داشت. البته برای استفاده از خدمات رایگان، باید برای یک دوره هفت‌روزه آزمایشی شرکت کرده و اطلاعت کارت بانکی خود را وارد کنید. اما به‌طورکلی این برنامه به بهترین نحو از داده‌های شما محافظت می‌کند.

فیلتر شکن رایگان TunnelBear

  • کشور تولیدکننده: کانادا
  • هزینه: رایگان
  • تعداد سرورها و مکان‌ها: بیش از ۱۰۰۰ سرور و ۴۱ کشور
  • پشتیبانی: اندروید، IOS، مک او اس، ویندوز

    فیلتر شکن قوی Tunnel Bear

    فیلتر شکن قوی Tunnel Bear

با سرورهای ۲۳ کشور از سراسر جهان، می‌توانید تا ۵ دستگاه را به TunnelBear متصل کرده و از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES با پشتیبانی McAfee برای ایمن و خصوصی نگه‌داشتن آنها استفاده کنید.

برخلاف برخی از خدمات فیلتر شکن رایگان، اگر بخواهید از حساب رایگان استفاده کنید، ترافیکتان محدود نخواهد شد. همچنین این برنامه کاربران را ملزم به ارائه نام در حین ثبت‌نام نکرده و تعداد دفعات اتصال کاربران به سرورهای خود را ثبت نمی‌کند.

کاربران رایگان محدود به سقف داده ماهانه ۵۰۰ مگابایت هستند که احتمالا اگر به طور مداوم از فیلتر شکن استفاده کنید برایتان کافی نخواهد بود.

سخن نهایی

در این مقاله ما به بررسی چند مورد فیلتر شکن رایگان پرداختیم. ممکن است سقف این برنامه‌های برای کاربران رایگان محدود باشد اما محافظت بسیار بالایی ارائه می‌دهند. در این لیست می‌توانید گزینه‌های مختلفی از پروتون تا Hotspot Shield را پیدا کنید که هرکدام مشخصات و ویژگی‌ای مخصوص به خود را دارند. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار