شیائومی و پشتیبانی از گوگل اسیستنت برای محصولات خود

2a152ca8e0997d377800ccbc05b7a2d4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی و پشتیبانی از گوگل اسیستنت برای محصولات خود

شیائومی را می توان یکی از برندهای بزرگ صنعت فناوری دانست که هر سال محصولات هوشمند و دیجیتالی مختلفی را در بازار عرضه می کند. پیشتر این شرکت لامپ هوشمندی را معرفی کرد که راهی بازار چین شده است. در این بین گزارشی منتشر شده که می گوید این شرکت چینی سخت در تلاش است تا لوازم خانگی هوشمند خود را در بازار ایالات متحده نیز به فروش برساند. در این بین قصد داشته تمامی آنها را از جمله لامپ هوشمند اخیرا معرفی شده، با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت همراه ساخته و در این منطقه به فروش برساند.

کمپانی چینی می خواهد با هوشمندسازی لوازم خود به یکی از شرکت های مطرح تبدیل شود و بازارهای بیشتری را برای ارائه محصولاتش در نظر گیرد. یکی از آنها ایالات متحده است که مشتریان لوازم خانگی هوشمند آن کم نبوده و شاهد فروش بالای محصولات هوشمند هر برندی هستیم.

شیائومی همیشه سعی داشت خود را در دسته کمپانی های مطرح فناوری قرار دهد و تاکنون نیز به این مهم دست پیدا کرده است. از محصولات با گوگل اسیستنت شیائومی که قرار است به بازار ایالات متحده ورود پیدا کنند می توان به پریزهای هوشمند، سیستم روشنایی و لامپ خانگی هوشمند، چراغ خواب کنار تخت LED هوشمند و چندی دیگر اشاره داشت.

با پشتیبانی دستگاه های هوشمند موردبحث از گوگل اسیستنت افراد می توانند به شکل صوتی گوگل اسیستنت را جهت استفاده از دستگاه های هوشمند به کار گیرند. شیائومی می گوید لامپ هوشمند کنار تختی آن قادر است تا ۱۶ میلیون رنگ را نمایش دهد و زیبایی را به اتاق ببخشد.

به هر حال باید انتظار داشت شیائومی بزودی محصولات هوشمند دیگر خود را به لیست بیافزاید و شاهد استقبال بسیاری باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار