آنباکس Zenfone Max Pro M1 ایسوس

26748e876d53e3b865eb575a1bd802a3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنباکس Zenfone Max Pro M1 ایسوس

شرکت ایسوس به تازگی گوشی هوشمند جدید میان رده ای را معرفی کرد که Zenfone Max Pro M1 نام داشته و باید آن را محصولی قابل توجه دانست. این گوشی هوشمند اگرچه یک میان رده است اما باتری پرظرفیتی توسط تایوانی ها برای آن در نظر گرفته شده تا فراتر از یک گوشی هوشمند معمولی باشد.

در حالی که ایسوس پیشتر این محصول را معرفی کرده اما به تازگی موفق شدیم به آنباکس اسمارتفون بپردازیم. تایوانی ها مشخصات قابل توجهی برای Zenfone Max Pro M1 در نظر گرفته و تجربه کاربری خوبی را برای مخاطبان و مشتریانش فراهم آورده است.

از  آنجایی که این اسمارتفون میان رده است نباید انتظارات بسیاری نسبت به آن داشت. طراحی این مدل مشابه دیگر خانواده سری Zenfone 5 است و ایسوس در طراحی و ساختار آن سعی کرده بروزرسانی حاصل کند تا موردتوجه قرار گیرد.

blankدر آنباکس موردنظر شاهد باکس خرده فروشی هستیم که لوازم موردنیاز در آن قرار داده شده است. این لوازم به شرح زیر می باشد:

  • یک دستگاه گوشی هوشمند Zenfone Max Pro M1
  • شارژر دو پین
  • کابل Micro USB
  • اجکتور سیم کارت
  • ایسوس مکس باکس

البته این باکس نسبت به دیگر باکس های گوشی های هوشمند Zenfone ممکن است متفاوت به نظر برسد اما تفاوت خاصی را شاهد نخواهید بود. بنابراین می توانید شاهد تجربه کاربری خوبی در گوشی هوشمند Zenfone Max Pro M1 رده میانی ایسوس باشید.

مشخصاتی که ایسوس برای این اسمارتفون در نظر گرفته بی شک می تواند نیاز افراد را به یک گوشی هوشمند کارآمد برطرف سازد. ایسوس با افزودن ویژگی های کارآمد و مشخصات قابل توجه محصولی را ارائه می دهد که مورد رضایت مشتریان و مخاطبان است. اسمارتفونی که تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم آورده و یک گوشی هوشمند معمولی نیست.

در باکس این گوشی هوشمند تمامی لوازم های موردنیار فراهم آمده تا افراد بتوانند با آنها به راه اندازی گوشی هوشمند ایسوس بپردازند. البته چنین لوازمی را در سایر گوشی های هوشمند نیز می توان شاهد بوده و تنها اختصاص به این گوشی هوشمند میان رده ندارد از این رو اگر می خواهید تجربه کاربری خوبی را داشته باشید بی شک در انتخاب این مدل مردد نباشید.

blankکمپانی ایسوس در نظر داشته بزودی نسل جدید این گوشی هوشمند را معرفی کند اما در نسل فعلی ویژگی های قابلی به کار گرفته شده که می تواند موردتوجه قرار گیرد. ایسوس هر سال مدل های مختلفی را معرفی می کند و در سال ۲۰۱۸ نیز شاهد رونمایی چند گوشی هوشمند از جمله خانواده Zenfone 5 بودیم. اسمارتفون هایی که طراحی باکیفیت داشته و از مشخصات قابلی بهره می برند. M1 در ظاهر باکیفیت است و مشخصات میان رده برای آن در نظر گرفته شده تا موردتوجه قرار گیرد و گوشی هوشمند ایده آلی به شمار رود.

با تمام این ویژگی ها می توان Zenfone Max Pro M1 ایسوس را یک میان رده قابل توجه دانست که نظر هر فردی را به خود جلب کرده و فراتر از انتظارات می تواند ظاهر شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار