رونمایی اپل از ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴

f705825dbbfb0ab3cad46be949fc9963
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی اپل از ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴

شرکت اپل در رویداد ۱۲ سپتامبر خود محصولات متعددی معرفی کرده اما انتظار می رفت شاهد رونمایی تبلت آیپد پرو و لپتاپ مک بوک نیز باشیم. از محصولات معرفی شده رویداد ۱۲ سپتامبر باید به تلفن های هوشمند آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR اشاره داشت.

یکی از محصولات ویژه این رویداد ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴ بود. این اسمارت واچ از پردازنده دو هسته ای اس ۴ قدرتمندتری بهره می برد که می تواند عملکرد بالایی در پردازش داشته باشد. اپل معتقد است که نسل جدید پردازنده گجت پوشیدنی آن بسیار قدرتمند می باشد. صفحه نمایش مدل جدید ۱٫۷۸ اینچی ۴۴۸x368 پیکسلی بوده که پنل LTPO AMOLED برای آن در نظر گرفته شد. به گفته اپل نسخه جدید ۳۰ درصد بزرگتر از مدل پیشین است و تجربه کاربری خوبی می توان داشت. واچ فیس های جدید در کنار بندهای زیبا می تواند تجربه کاربری قابل توجهی را رقم زند. یکی از ویژگی های برجسته این اسمارت واچ استاندارد ECG بوده و بدان معناست که افراد می توانند مراقبت بیشتری از قلب خود داشته باشند.

پشتیبانی از شبکه LTE ، سنسور ضربان قلب، ژیرسکوپ، صفحه نمایش ۳D Touch ، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و سیستم عامل watchOS 5.0 از جمله ویژگی های اپل واچ سری ۴ می باشد.

اپل ساعت جدید را از ۱۴ سپتامبر برای پیش خرید دردسترس قرار می دهد و ۲۱ سپتامبر نیز آن را عرضه می کند. قیمت نسخه پایه ۳۹۹ دلار و نسخه نهایی به ۴۹۹ دلار می رسد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار