WatchOS 5 معرفی شد

36be089c08820b33c19adf60bd738e9d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

WatchOS 5 معرفی شد

شرکت اپل به تازگی در جریان کنفرانس WWDC 2018 از نسخه جدید سیستم عامل پوشیدنی WatchOS 5 رونمایی کند. سیستم عاملی که نسبت به نسخه پیشین مشکلات آن برطرف شده و با ویژگی های جدیدی همراه است.

همانطور که از نام این سیستم عامل مشخص است، WatchOS 5 پنجمین سیستم عامل سری WatchOS بوده که برای ساعت هوشمند اپل واچ منتشر می شود و رابط کاربری و سیستم عاملی کامل را برای کاربران رقم می زند. اپل همانند کنفرانس های قبلی مدت زمان کوتاهی پس از شروع برنامه به سراغ معرفی سیستم عامل پوشیدنی خود می رود و WatchOS 5 نیز یکی از آنها در کنفرانس امشب شرکت کوپرتینویی بود.

به گفته شرکت کوپرتیونی رضایت کاربران از سیستم عامل و اپل واچ بسیار بالا بوده و همین امر موجب شده تا سهم اپل در میان فروش گجت های پوشیدنی بالا باشد. از قابلیت های سیستم عامل جدید باید به Competition برای رقابت با دوستان در زمینه تناسب اندام اشاره کرد. دیگر ویژگی در نظر گرفته شده حالت Rolling Mile Pace بوده و در جهت دویدن در فضای باز تعبیه شده است. گذشته از آن این سیستم عامل فعالیت ها را به شکل خودکار شناسایی کرده و باتوجه به هر یک ردیابی ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های بارز واکی تاکی نام دارد روی شبکه وای فای و ارتباط سلولی افراد می توانند پیام صوتی کوتاهی ارسال کنند. رابط کاربری اپل واچ در نسخه جدید اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد که باید به مسابقات، برنامه های شخص ثالث و میانبر سیری اشاره کرد. همچنین افراد با بلند کردن دست خود قادرند ارتباطی با سیری داشته باشند.

بتا نخست WatchOS 5 ساعات آینده برای توسعه دهندگان و هفته های آینده برای کاربر بتا عمومی منتشر می شود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کنید.

پیش بینی می شود بزودی نسخه نهایی این سیستم عامل دردسترس قرار گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار