ایرپاد اپل متحول می شود

b1e615b43b68c75cca921f16ea52f765
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اگرچه بسیاری ایرپاد اپل را بهترین هدفون بی سیم بدانند اما برخی از حرفه ای ها معتقدند که محصول اپل یک مدل کامل نیست و شرکت کوپرتینویی می بایست به تکمیل ویژگی های آن بپردازد.

ساختار ایرپاد به صورتیست که برخی از کاربران در کار با این هدفون بی سیم راحت نیستند. حتی در برخی موارد پس از استفاده طولانی ناراحتی برای افراد به وجود می آید و نیاز به درآوردن آن وجود دارد.

چنین مشکلی در کنار قیمت بالا ۱۶۰ دلاری ایرپاد برخی مشتریان اپل را سخت رنجانده و از این شرکت می خواهند در نسل بعدی تجدیدنظر کاملی روی هدفون بی سیم خود داشته باشد. هدفونی که تنها یک الی دو سال دیگر باید منتظر رونمایی نسل جدید آن پس از دو سال باشیم.

اپل در سال گذشته پتنتی پیرامون ایرپاد به ثبت رساند که به تازگی اطلاعاتی درباره آن فاش شد. این پتنت نشان می دهد اپل می خواهد قابلیتی در ایرپاد قرار دهد که قادر است به سنجش سلامتی افراد بپردازد. این عمل به کمک سنسورهای درون هدفون انجام می گیرد که به داخل گوش منتقل می شود. این سنسورها برخلاف مدل پیشین به خوبی درون گوش جای می گیرند و ناراحتی رقم نمی زنند.

به گزارش وب سایت ۹to5Mac ، این ایرپاد قابلیتی دارد که تشخیص می دهد کدام هدفون را باید در گوش خود قرار دهید که مناسبتی داشته و بی تناسب نیست. باتوجه به این پتنت، یکی از هدفون ها دارای قابلیت پیگیری سلامتی بدن است و به قابلیت هایی نظیر دما بدن، ضربان قلب و چندی دیگر مجهز است.

دقیقا مشخص نیست آیا اپل چنین فناوری را در نسل بعدی ایرپاد به کار می گیرد یا پتنت هیچ گاه به واقعیت تبدیل نمی شود. بنابراین باید تا سال ۲۰۲۰ منتظر ماند و این هدفون بی سیم بدون شک رونمایی خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار