آیفون SE 2 اپل سال ۲۰۲۰ از راه می رسد

f747ca385da352c154b906f697a68422
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آیفون SE 2 اپل سال ۲۰۲۰ از راه می رسد

شرکت اپل علاوه بر مدل های معمول موجود یک نسخه دیگر از آیفون را در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد که به عنوان بخشی از آیفون های سری SE شناخته می شود. این اسمارتفون آیفون SE 2 خواهد بود و از مشخصات مطلوبی بهره می برد.

نسل اول آیفون SE  دارای ابعاد کوچکی بود و در مقایسه با آیفون ۵S یک مدل برجسته و بهتری محسوب می شد. حال با گذشت چند سال از عرضه آیفون SE وقت آن رسیده تا کوپرتینویی ها بزودی نسل بعدی آن را با نام آیفون SE 2 معرفی کنند.

جدیدترین گزارش ها نشان می دهند که اپل می خواهد بزودی آیفون SE 2 را معرفی کند. در این گزارش آمده است که این گوشی هوشمند سال ۲۰۲۰ معرفی و عرضه خواهد شد. البته تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آیفون SE 2 اقتصادی منتشر شد اما هیچ یک به حقیقت تبدیل نشد و در شایعه باقی ماند.

مشخص نیست آیا این گزارش نیز دم از حقیقت می زند یا با دسته ای اخبار شایعه وار بی اساس رو به رو هستیم. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد. آیفون SE 2 احتمالا در نسل جدید شباهتی به آیفون های ۲۰۱۹ خواهد داشت و مشخصات سخت افزاری بهتری نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار