قیمت نوکیا ۶ایکس لو رفت

17923cc159fbd9da7f288a51bef1984b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قیمت نوکیا ۶ایکس لو رفت

اچ ام دی در بازارهای آسیایی حضور پررنگی داشته و چین را یکی از بازارهای بزرگ اسمارتفون خود می داند. این شرکت همکار نوکیا از سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفتند با همکاری یکدیگر به تولید و عرضه گوشی هوشمند اندرویدی بپردازند.

تاکنون اسمارتفون های مختلفی از نوکیا و HMD Global مشاهده شد که هر یک در نوع خود بی نظیر هستند و با استقبال خوبی نیز مواجه شدند. حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی اسمارتفون جدیدی توسط HMD Global باشیم که به عنوان نوکیا ایکس شناخته می شود.

پیشتر تبلیغات دیجیتالی آشکاری، نوکیا می خواهد طی رویداد ۲۷ آوریل خود این گوشی هوشمند کاربردی را معرفی کند. وبلاگ چینی ITHome بیان داشته این اسمارتفون ۲۷ آوریل معرفی می شود. لوگو X را می توان در تصویر مشاهده کرد و این نشان می دهد باید شاهد معرفی محصولی با نام نوکیا ایکس باشیم. تاکنون شرکت های مختلفی از جمله اپل گوشی هوشمندی با نام ایکس را روانه بازار کردند. گذشته از آن اسمارتفون های این برند همیشه خاص هستند و با ویژگی های بزرگی همراه می باشند.

به تازگی تصاویر تبلیغاتی مربوط به قیمت نوکیا ایکس منتشر شده که در واقع این اسمارتفون نوکیا ایکس ۶ نام داشته و در نسخه پایه با قیمت ۲۳۶ دلار عرضه می شود.

در حالی که نسخه رده پایه ۲۳۶ دلاری است اما نسخه ای با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قیمتی بیش از ۳۶۰ دلار خواهد داشت که باتوجه به سطح سخت افزاری آن خیلی گران قیمت نیست.

ابتدا تصور می شد نوکیا ایکس۶ پرچمدار فنلاندی خواهد بود اما بعدها مشخص شد این مدل میان رده است و تنها نوکیا از طراحی و مشخصات قابل توجهی در آن بهره گرفته تا موردتوجه قرار گیرد.

پیش بینی می شود این دستگاه با معرفی در ژوئن مدتی بعد با قیمت های موردبحث روانه بازار چین و دیگر مناطق شود.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار