محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آیفون در سه ماهه اخیر، آیفون ۱۰R

533ad57bd9e1c26a881f7796147413a8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آیفون در سه ماهه اخیر، آیفون ۱۰R

باوجود اینکه فروش گوشی‌های آیفون در این اواخر برای این کمپانی خیلی راضی‌کننده نبوده است اما به‌تازگی گزارشی از سوی CIRP منتشر شده که نشان می‌دهد پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سه ماهه ابتدایی سال میلادی جاری در آمریکا، گوشی‌های هوشمند آیفون بوده است. حتی پس از انتشار این خبر، خبری مبنی بر اینکه دقیقا کدام مدل از گوشی‌های آیفون جزء پرفروش‌ترین گوشی‌های این کمپانی در سه ماهه ابتدایی سال میلادی جاری بوده‌اند نیز منتشر شد و براساس این خبر متوجه شدیم که در بین تمامی گوشی‌های آیفون کمپانی اپل، گوشی هوشمند آیفون ۱۰R توانسته است رتبه محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آیفون در سه ماهه اخیر را به خودش اختصاص بدهد.

 

البته این اولین باری نیست که آیفون ۱۰R به‌عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اپل در آمریکا می‌تواند برترین رتبه را از آن خود کند چراکه آیفون ۱۰ آر برای دومین فصل متوالی است که به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند آیفون در آمریکا شناخته می‌شود. به‌گونه‌ای که این گوشی هوشمند در سه ماهه دوم سال میلادی جاری توانسته ۳۸ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا را در دست خود بگیرد. جالب است بدانید که این گوشی هوشمند حتی توانسته است در این زمینه با گوشی‌های آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس به رقابت بپردازد و از آن‌ها پیشی بگیرد.

اپل آیفون ۱۰R محصولی پرفروش از اپل

چراکه گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس در سه ماهه دوم سال میلادی جاری تنها ۲۱ درصد از سهم بازار فروش گوشی‌های هوشمند در آمریکا را در دست خود گرفته‌اند. البته باقی این میزان درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند آیفون به فروش سری آیفون‌های ۸ و ۷ اختصاص پیدا می‌کند به‌گونه‌ای که میزان فروش آیفون‌های ۸ از آیفون‌های ۷ بیشتر بوده است. از این‌رو می‌توان گفت که آیفون‌های ۸ نسبت به آیفون‌های ۷ از میزان محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار