تاریخ انتشار نسخه موبایل Apex Legends مشخص شد

38fb9015f5d4f9ab9b5f474bd424b152
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گفته می‌شود نسخه‌ی موبایل بازی (Apex Legends) در۱۷ مه ۲۰۲۲ (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) لانچ خواهد شد و سپس در تاریخ۳۱ مه سال آینده (۱۰ خرداد ۱۴۰۱) در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد. ایپکس لجندز (Apex Legends)  این روزها یکی از محبوب‌ترین بازی‌‌های بتل رویال  است که به دست استودیو ریسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment)  ساخته شده است. در این بازی گیمرها می‌توانند با انتخاب قهرمانانی با قابلیت‌های مختلف در قالب تیم‌های تک نفره، دو نفره و سه نفره با هم رقابت کنند.

Apex

Apex

این بازی از سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شده بود و در سال جاری در دسترس نینتندو سوییچ نیز قرار گرفت. باوجوداینکه بسیاری از بازی‌های بتل‌رویال در دسترس موبایل قرار گرفته‌اند، کاربران بسیاری مشتاق هستند که ایپکس لجندز را نیز در پلتفرم‌های گوشی موبایل مشاهده کنند.  طبق گفته‌ی این گزارش،  Apex Legends Mobile مانند نسخه‌های کنسول شامل شش لجند و شخصیت اصلی خواهد بود. این بدان معناست که گیمرها از همان ابتدا می‌توانند شخصیت‌هایی را که ویژگی منحصربه‌فرد دارند انتخاب کنند. شخصیت‌هایی مانند Bloodhound یا Gibraltar ، البته در مورد سایر شخصیت‌ها نیز می‌توانند از طریق سیستم پرداخت درون‌برنامه بازی خریداری کنند.

ایپکس لجندز با محبوبیتی که به‌دست آورده، از سال ۲۰۱۹ تاکنون موفق به پذیرش بیش از صد میلیون بازیکن از سراسر جهان شده است. کاربران زیادی ساعت‌ها از طریق این بازی سرگرم می‌شوند؛ همچنین این بازی در هفته اول انتشار خود توانست ۲۵ میلیون دلار درآمد کسب کند. علاوه بر این، بر اساس گزارش IGN هند، تنسنت که استودیو بزرگ چینی است و به‌عنوان غول بازی‌سازی یاد می‌شود، در توسعه بازی نقش دارد؛ این استودیو کالاف دیوتی موبایل را نیز توسعه داده بود. خبر خوب این است که نسخه موبایل Apex Legends شامل چندین بتل پس (محتوای اضافی) خواهد بود و برخی اقلام مختلف را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که فقط مخصوص نسخه موبایل بازی خواهند بود. بازیکنان می‌توانند حالت‌های بتل رویال استاندارد، Arena  و همچنین Team Deathmatch را در Apex Legends Mobile بازی کنند. Apex Mobile همچنین دارای برد شلیک بهبودیافته و همچنین مهمات نامحدود است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار