خرید آیتم از بازی Mortal Kombat 11 با پول واقعی

3abec3f75f44b6184cfbec1bc9cee53f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

خرید آیتم از بازی Mortal Kombat 11 با پول واقعی

استودیو ندررلم که سازنده بازی  Mortal Kombat 11است پس از اینکه این بازی را به‌صورت رسمی معرفی کرد، برنامه‌ای به‌نام کامبت کست را تدارک دید تا در جریان این برنامه به معرفی کاراکترهای بازی  Mortal Kombat 11 بپردازد. استودیوی ندررلم در این برنامه اطلاعات متعددی را در زمینه بازی  Mortal Kombat 11 در اختیار کاربران قرار داد.

در قسمت آخر این برنامه، گیم پلی بازی  Mortal Kombat 11 به نمایش گذاشته شد البته در کنار نمایش گیم پلی این بازی اطلاعاتی در زمینه آیتم‌های تزئینی آن هم منتشر شد.

تهیه‌کننده بازی  Mortal Kombat 11 آقای شان همریک در جریان برنامه کامبت کست به واحد پولی که در این بازی وجود دارد نیز اشاره کرد، از این‌رو متوجه شدیم که واحد پول داخل این بازی که کاربران با استفاده از آن می‌توانند ابزارها و سلاح‌ها را خریداری کنند Time Crystal است. اما تهیه‌کننده این بازی پس از اینکه واحد پول داخل بازی را معرفی کرد خبری را اعلام کرد که برای تمامی حضار تعجب‌برانگیز بود او گفت که کاربران و یا گیمرها در این بازی می‌توانند از پول واقعی هم برای خرید تایم کریستال داخل بازی استفاده کنند.

درضمن باید اشاره کنیم که تایم کریستال در این بازی برای خرید مهارت‌ها و همچنین کومبوهای جدید مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و تنها برای خرید آیتم‌های تزئینی در این بازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آیتم‌های تزئینی داخل این بازی که با استفاده از تایم کریستال می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید شامل پوسته‌های مختلف کاراکترها، Gear‌های تزئینی و همچنین انیمیشن‌های شروع و پیروزی هستند.

علاوه‌بر خرید تمام آیتم‌های تزئینی در این بازی با استفاده از تایم کریستال می‌توانید با استفاده از تایم کریستال در بازی فیتالیتی‌های آسان را نیز خریداری کنید اگر با مفهوم فیتالیتی آشنا نیستید باید بگوییم که فیتالیتی‌ها همان آیتم‌های قابل استفاده‌ای هستند که نحوه اجرا فینالیتی‌ها را آسان می‌کنند از این‌رو دیگر نیازی به واردکردن اینپوت مورد نظر ندارید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار