نسخه کوچکتر نینتندو سوئیچ در راه است

7275b982d4952a24ce33c491b6ebdbdd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نسخه کوچکتر نینتندو سوئیچ در راه است

تاکنون شایعات مختلفی پیرامون نسخه کوچک نینتندو سوئیچ منتشر شد و حال به تازگی وب سایت ژاپنی Nikkei باری دیگر به آن پرداخت. براساس گزارش های تازه انتشاریافته، کمپانی ژاپنی نینتندو در نظر دارد سال ۲۰۱۹ نسخه اسلیم نینتندو سوئیچ را معرفی کند.

پیش بینی می شود در E3 2019 این شرکت برنامه ای برای رونمایی آن ترتیب دهد و بعید است پیش از این رویداد مهم گیمی چنین محصولی معرفی کند. آخرین گزارش ها می گویند، نینتندو در نظر داشته کنسول جدید خود را با هدف قابل حمل تر شدن معرفی کرده و در بحث سخت افزاری تغییرات بسیار محسوسی خواهد داشت.

این بدان معناست ژاپنی ها تنها روی وزن و ابعاد کوچکتر فکر می کنند و احتمال حذف جوی کان ها نیز بسیار بالاست. جزئیات کافی درباره نسل جدید نینتندو سوئیچ که به عنوان کنسول میان نسلی شناخته می شود، در دست نیست و تنها شاهد انتشار شایعاتی بی اساس هستیم.

گفته می شود با معرفی این کنسول در سال جاری باید سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه آن باشیم. قیمت نینتندو سوئیچ جدید نیز به مراتب کمتر از نسخه فعلی خواهد بود تا طرفداران تنها به خرید یک کنسولی کمتر از ۲۵۰ دلاری بپردازند. پیش بینی شده در E3 2019 اخبار دقیقی دردسترس قرار گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار