احتمال انتشار بازی Devil May Cry 5 برای کنسول نینتندو سوییچ

e051ce1ed46c5aa2045e0262bb9df73b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاکنون شایعات بسیار زیادی در زمینه انتشار بازی‌های قدیمی کمپانی کپکام بر روی پلتفرم، نینیتندو سوییچ به گوش ما رسیده است. حتی خود کاربران هم به اینکه کمپانی کپکام بر روی نسخه‌های قدیمی بازی‌های خود کار کند علاقه‌مند هستند چراکه بازی‌های قدیمی کمپانی کپکام دارای کاراکترها و شخصیت‌های دوست‌داشتنی است که کاربران دوست دارند بازهم شاهد آن کاراکترها باشند.

یکی از این شخصیت‌ها شخصیت دانته است که کاربران علاقه‌مند به تکرارشدن این کاراکتر در بازی‌های بعدی این کمپانی هستند. اما از آن‌جایی که کنسول بازی نینتندو سوییچ در این اواخر توانسته است موفقیت‌های بسیار زیادی را به‌دست بیاورد مطمعنا لایق استفاده از شرایط بهتری است. یکی از این شرایطی که کمک بسزایی به این کنسول بازی در حال پیشرفت می‌کند، عرضه بازی Devil May Cry5 است چراکه قرار است این بازی بر روی کنسول بازی نینتندو سوییچ اجرا شود. البته باید اشاره کنیم که این حرف تنها براساس یک احتمال است و خبری مبنی بر این مسئله به صورت رسمی منتشر نشده است.

از آن‌جایی که کمپانی کپکام چندی پیش بازی Dragons Dogma را طراحی کرد و پس از انتشار آن به فکر توسعه این بازی بر روی پلتفرم‌هایی نظیر پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی افتاد این احتمال وجود دارد که این کمپانی در حال حاضر که بازی Devil May Cry5 را طراحی و منتشر کرده است بخواهد آن را برای پلتفرم نینتندو سوییچ نیز ارتقا بدهد. البته باید اشاره کنیم که بازی Dragons Dogma در ۳ اردیبهشت سال جاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه می‌گردد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار