نوکیا ۷ و دریافت اندروید ۸.۱ اوریو

18f1fa6c95b3508992cca3decfd4fadd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا ۷ و دریافت اندروید ۸.۱ اوریو

 

شرکت نوکیا به تازگی تصمیم گرفت نسخه اندروید ۸.۱ اوریو را برای گوشی هوشمند میان رده سال گذشته خود نوکیا ۷ منتشر کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و تجربه کاربری خوبی را برای افراد رقم می زند.

این بروزرسان حجمی ۷۰۰ مگابایتی داشته و برای این اسمارتفون ویژگی های جدیدی را در کنار بروزرسانی سیستم عامل فراهم می آورد. نوکیا اخیرا نسخه بروزرسانی شده نوکیا ۷ را به نام نوکیا ۷ پلاس رونمایی کرد.

از مشخصات نوکیا ۷ باید به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰، تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۸، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

اگر از گوشی هوشمند نوکیا ۷ برخوردار هستید و بروزرسانی را دریافت نکردید می توانید به شکل دستی با مراجعه به بخش تنظیمات و  بروزرسانی نرم افزاری دستگاه این آپدیت را دریافت کنید.

گفتنیست که نوکیا ۷ در سال گذشته رونمایی شد و سال جاری نوکیا نسخه بروزرسانی شده آن را تحت عنوان نوکیا ۷ پلاس رونمایی کرد. اسمارتفونی با مشخصات سخت افزاری بالاتر و طراحی پریمیومی که توانست نظر هر فردی را به خود جلب کند. نوکیا ۷ محصول قابلی بوده که می تواند به عنوان یک گوشی هوشمند بزرگ به شما رود.

دریافت اندروید ۸.۱ اوریو نشان از اهمیت این مدل برای نوکیا دارد. فنلاندی ها تا پایان سال ۲۰۱۸ بیش از ۵ مدل جدید در دستور کار دارند و نوکیا ۷ نیز احتمالا در سال ۲۰۱۹ نسخه جدید آن معرفی خواهد شد.

پیش بینی می شود بزودی اطلاعات بیشتری پیرامون محصولات آتی نوکیا بدست آوریم. گفتنیست این شرکت در همکاری با HMD قصد داشته بر تعداد مدل گوشی های هوشمند خود بیافزاید از این رو می توان انتظار داشت محصولات قابلی را در سبد این کمپانی شاهد باشیم.

به هر حال برای دریافت بروزرسانی به بخش تنظیمات نوکیا ۷ مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار