گلکسی J7 Prime 2 به اندروید پای بروزرسانی شد

a135adb5bee47d59613de614e9551e45
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی J7 Prime 2 به اندروید پای بروزرسانی شد

کمپانی سامسونگ به تازگی بروزرسانی اندروید پای را برای گوشی هوشمند گلکسی J7 Prime 2 عرضه کرده است. تقریبا سه روز پیش بود که کمپانی سامسونگ بروزرسانی اندروید پای را برای گوشی هوشمند On7 پرایم عرضه کرد از این‌رو تمامی کاربران منتظر بودند تا این کمپانی بروزرسانی اندروید پای را برای گوشی هوشمند گلکسی J7 Prime 2 نیز عرضه کند که دو روز پیش نیز این بروزرسانی را برای این دیوایس عرضه کرد.

این بروزرسانی که از شماره ورژن  G611FFDDU1CSD8 برخوردار بوده حجمی بیش از ۱ گیگابایت دارد. درضمن در این بروزرسانی شاهد حضور پچ امنیتی ماه مه، همراه با رابط کاربری One UI هستیم.

باوجود اینکه اطلاعات بیشتری در زمینه بروزرسانی اندروید پای و راهیابی آن به دیوایس گلکسی J7 Prime 2 منتشر نشده اما به احتمال زیاد این بروزرسانی از حالت تاریک که به حفظ سلامت چشم کاربران کمک می‌کند و قابلیت سازگاری با باتری برخوردار خواهد بود.

قرار است که تا دو هفته دیگر شاهد انتشار این بروزرسانی برای تمامی کاربران کشور هند باشیم، البته درصورتی که علاقه‌مند هستید تا این بروزرسانی را تجربه کنید می‌توانید به بخش تنظیمات دیوایس خود بروید و سیستم‌عامل گوشی خود را بروزرسانی کنید.

اگر بخاطر داشته باشید در اوایل سال گذشته بود که شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند توسط کمپانی سامسونگ بودیم. این دیوایس از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی که به فناوری PLS TFT مجهز بوده برخوردار است.

از سایر مشخصات و ویژگی‌های گلکسی J7 Prime 2 می‌توان به چیپست ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۸۷۰، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و پورت microUSB اشاره کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار