اندروید ۹.۰ پای تا ۲۰۱۹ برای گوشی های هوشمند سامسونگ منتشر نمی شود

535ceb7b3c63a1294d42c2b5bc7afd60
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون دانست که هر سال مدل های جدیدی را معرفی کرده و دردسترس مشتریان و طرفداران همیشگی خود قرار می دهد. در حالی که محصولات این شرکت با استقبالی رو به رو شدند اما انتشار بروزرسان اندروید مطلوب نیست.

این شرکت کره ای در نظر داشته اوایل سال ۲۰۱۹ اندروید ۹.۰ پای که جدیدترین نسخه اندروید گوگل است را برای دارندگان گوشی های هوشمند پرچمدار خود منتشر کند.به تازگی یکی از اعضای وب سایت XDA گزارش داد که در بروزرسان سیستم عاملی برنامه Samsung+اشاره ای به انتشار سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای در سال ۲۰۱۹ شده است. در این برنامه نوشته شده:”اندروید ۹.۰ پای اوایل سال ۲۰۱۹ برای گوشی های هوشمند سامسونگ منتشر می شود.” بنابراین صاحبان محصولات سامسونگ نباید در سال ۲۰۱۸ انتظار انتشار داشته باشند.

البته سابقه گوشی سامسونگ در انتشار بروزرسانی اندروید نشان می دهد که در سال اول نباید انتظاری برای انتشار داشت و بلکه بایستی تا اوایل سال بعد منتظر ماند. سنت همیشگی شرکت کره ای همین بوده و در ابتدا نیز پرچمداران کمپانی اندروید جدید را دریافت می کنند و سپس نوبت به دیگر مدل های این شرکت می رسد. شرکت گوگل اندروید ۹.۰ پای را در آگوست سال جاری برای اسمارتفون های پیکسل خود منتشر کرد و سپس دردسترس سایر شرکت ها گذاشته تا آن را برای محصولات خود بهینه سازند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار