Alcatel 7 با مشخصات میان رده معرفی شد

38139429ba0b4f168bbc208d202d89d8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Alcatel 7 با مشخصات میان رده معرفی شد

شرکت آلکاتل یکی از برندهای چینی بوده که پیشتر برندی فرانسوی محسوب می شد. به تازگی این کمپانی تصمیم گرفت اسمارتفون جدید خود Alcatel 7 را رونمایی کند.

گوشی هوشمندی که مشخصات قابل توجهی داشته اما میان رده است. از مشخصه های Alcatel 7 باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی FHD+ 18:9 IPS ، پردازنده هشت هسته ای Helio P23 مدیاتک با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتزی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایتی و چندی دیگر اشاره کرد.

سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۸.۱ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، WiFi 802.11 a/b/g/n، بلوتوث ۴.۲ و جی پی اس اشاره کرد.

باتری این اسمارتفون ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده و با قیمت ۱۷۹ دلار بزودی روانه بازار خواهد شد. شرکت آلکاتل هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و Alcatel 7 یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی فرانسوی است که در نوع خود قابل توجه می باشد.

به هر حال شرکت آلکاتل آن را به طور انحصاری برای فروشگاه مترو پی سی ایالات متحده در نظر گرفته بنابراین خبری از انتشار آن در دیگر بازارها  نخواهد بود. گفتنیست Alcatel 7 در حال حاضر برای خرید دردسترس است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار