احتمالا گلکسی ‌اس ۲۲ اولترا با حافظه داخلی ۱ ترابایت تنها برای بازارهای محدود عرضه می‌شود

4ae174fd99c68728eec65d8d1eda52a8
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طرف‌داران سامسونگ در تب‌وتاب خبرهای مربوط به رونمایی سامسونگ از پرچم‌دار جدیدش هستند. سری پرچم‌دار گلکسی اس ۲۲ اولترا در تاریخ ۲۰ بهمن رونمایی خواهد شد اما فاش شدن اینفوگرافیکی از این سری برخی را ناامید کرده است. این خبر مربوط به این بوده است که گلکسی اس ۲۲ اولترا با حافظه ۱ ترابایتی عرضه نخواهد شد درحالی‌که شایعات قبلی خلاف این موضوع را بیان کرده بودند.

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده یک افشاگر به نام ریچارد کواند در توئیتر اعلام کرده است که گلکسی اس ۲۲ اولترا در بازارهای محدودی با حافظه ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد. این بدان معناست که احتمالا این گوشی در بازارهای ایالات متحده و اروپا با حافظه ۱ ترابایتی عرضه می‌شود.

البته باید توجه کنیم که این اولین باری نیست که شرکت سامسونگ گوشی پرچم‌دار خود را با حافظه ۱ ترابایتی عرضه می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ گوشی گلکسی‌اس ۱۰ پلاس را با حافظه ۱ ترابایت و رم ۱۲ گیگابایت روانه بازار کرده بود. نکته جالب در گوشی Galaxy S22 Ultra این است که این گوشی دارای حافظه ۱ ترابایت و رم ۱۶ گیگابایت خواهد بود.

گلکسی اس 22 اولترا

گلکسی اس ۲۲ اولترا

مشخصات گلکسی اس ۲۲ اولترا

طبق اطلاعاتی که تا کنون از این گوشی به‌دست‌آمده است، گلکسی‌اس ۲۲ اولترا دارای نمایشگر۶.۸ اینچی از نوع  Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیتس است. این نمایشگر با ابعاد ۱۶۳.۳ x 77.9 x 8.9 از HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.نگران عکاسی با گوشی خود نباشید چرا که این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن دارای f/1.8 است. در کنار آن دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 و دو دوربین تله‌فتو ۱۰ مگاپیکسلی با f/2.4 و f/4.9 قرار دارد. همچنین دوربین گوشی Galaxy S22 Ultra از فیلم‌برداری ۸K  پشتیبانی می‌کند.

این گوشی بسته به منطقه‌ای که عرضه می‌شود از دو مدل تراشه Snapdragon 8 نسل ۱ و تراشه Exynos 2200 استفاده می‌کند. طبق شایعات منتشر شده تراشه‌ای که در اکثر مناطق استفاده می‌شود Snapdragon 8 نسل ۱ خواهد بود. پرچم‌دار جدید سامسونگ دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی است که برای اولین‌بار در گوشی‌های سامسونگ دیده می‌شود. بر اساس گزارش‌های به‌دست‌آمده باتری گوشی Galaxy S22 Ultra تنها در ۳۰ دقیقه آن را از صفر تا ۷۰% شارژ خواهد کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار