جی پی اس گلکسی A30 در به روز رسانی جدید بهبود یافت

13002fb86f98f8a3f792c7417418490a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ برای دومین بار آپدیت جدیدی را برای گلکسی A30 در هندوستان عرضه کرد که برای شماره مدل A305FDDU1ASD5 تعریف شده است و حجمی بالغ بر ۱۸۰ مگابایت را دارد.

این به روزرسانی جدید قرار است بر روی سخت افزار دستگاه عمل کند و بر اساس گزارش های موجود قرار است ثبات جی پی است، سنسور مجاورت و صدای آن را بهبود ببخشد.

این به روز رسانی قرار است طی یک یا دو هفته به همه برسد با این حال اگر شما این به روز رسانی را دریافت نکردید می‌توانید به صورت دستی آن را انجام دهید. برای انجام این کار کافی است وارد Settings > Software Update شوید و منوی آن را چک کنید.

گلکسی A30 دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع سوپر امولد است که دارای کیفیت فول اچ دی پلاس بوده و از طراحی نمایشگر  Infinity-U بهره می‌برد. قلب تپنده‌ی این دستگاه یک تراشه‌ی انحصاری از خود شرکت سامسونگ با نام اگزینوس ۷۹۰۴ است که در کنار آن ۴ گیگابایت رم قرار گرفته است.

این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه با لنزهای ۱۶+۵ مگاپیکسلی است که در قسمت پشتی آن قرار گرفته است، و دوربین سلفی آن شامل یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی می‌باشد. گلکسی A30 به همراه حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری آمده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار