نوت ۱۰ سامسونگ در ۱۰ آگوست به طور رسمی معرفی می‌شود

64a178fb020ff1eb08b16b0b8c3d2c32
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوت ۱۰ سامسونگ: چند هفته‌ای است که شاهد خبرهایی حول گوشی هوشمند نوت ۱۰ هستیم که برخی از ویژگی های آن را برملا می‌کند. همانطور که حتما می‌دانید نوت ۱۰ در خانواده‌ی نوت قرار می‌گیرد و ممکن است آخرین دستگاه این خانواده باشد. سامسونگ در ۹ آکوست سال گذشته از نوت ۹ به طور رسمی رونمایی کرد و آن را عرضه کرد، و حالا همین تصمیم را برای نوت ۱۰ دارد. این شرکت در نظر دارد تا نوت ۱۰ را در ۱۰ ماه آگوست به طور رسمی معرفی کند.

گوشی سامسونگ در سال جاری دو دستگاه جدید از سری نوت را عرضه خواهد کرد که یکی از آن ها نوت ۱۰ و دیگری نسخه‌ی پرو آن خواهد بود. به تازگی خبرها و رندرهایی از نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو را شاهد بودیم که به ما شمای کلی هر دو دستگاه را نمایش دادند. همانطور که در تصویر زیر هم مشاهده می‌کنید هر دو دستگاه از یک طراحی مشابه بهره می‌برند، فقط نوت ۱۰ پرو دارای اندازه‌ی بزرگتری نسبت به نوت ۱۰ می‌باشد.

نوت 10

رندرها نمایانگر این هستند که سامسونگ جک ۳.۵ میلی متری هندزفری را در این دو دستگاه تعبیه کرده است و دکمه‌ی بیکسبی را نیز بر روی آن ها شاهد هستیم. نوت ۹ که سال گذشته در ۱۰ آگوست معرفی شد از ۲۴ آگوست برای فروش به بازار عرضه شد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دقیقا همین روال را برای نوت ۱۰ نیز شاهد باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار