گوگل پلاس برای همیشه از دنیای شبکه‌های اجتماعی خداحافظی کرد

2c114564c3fd2fdfc31754649f27f593
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید زمانی که شبکه اجتماعی فیسبوک در اوج قرار داشت، کمپانی گوگل تصمیم گرفت برای واردشدن به یک رقابت تنگاتنگ با کمپانی فیسبوک شبکه اجتماعی گوگل پلاس را راه‌اندازی کند. اما اکنون پس از گذشت چند وقت این شبکه اجتماعی برای همیشه تعطیل شد. اما چرا؟

انتظار تعطیلی شبکه اجتماعی گوگل پلاس را داشتیم چراکه خود گوگل در همین اواخر اعلام کرده بود که قرار است این شبکه اجتماعی را برای همیشه تعطیل کند. این کمپانی به دو دلیل که شامل: عدم استقبال کاربران از این شبکه اجتماعی و وجود شکافت‌ها و باگ‌های امنیتی در آن بود تصمیم گرفت گوگل پلاس را برای همیشه تعطیل کند

البته کمپانی گوگل در ابتدا برای اینکه مجبور نشود این شبکه اجتماعی را تعطیل کند، شکافت‌ها و باگ‌های امنیتی آن را پنهان می‌کرد اما اکنون با افشاشدن این باگ‌ها و مشکلات امنیتی که دارد گوگل مجبور به تعطیل‌کردن آن شد. البته اگر گوگل پلاس هیچ‌گونه باگ و مشکل امنیتی نداشت باز هم به این دلیل که از تعداد کاربران بالایی برخوردار نبود و آنچنان مورد استقابل قرار نمی‌گرفت تعطیل می‌شد.

اگر یکی از کاربران این شبکه اجتماعی بوده‌اید هنوز هم دیر نشده است تا تصاویر و اطلاعات خود را از داخل آن دانلود کنید. و مانع از بین‌رفتن آن‌ها بشوید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار