گوشی Honor 7S به همراه دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی عرضه شد

7759040c1946362e18f918243fc515ea
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- بعد از عرضه انواع گوشی های مختلفی از Honor 7S، برند Honor  در حال حاضر مدل دیگری را عرضه نکرده است. گوشی Honor 7S همان گوشی هوشمندی است که ماه پیش در TENAA  مشاهده شد. گوشی Honor 7S در کشور پاکستان عرضه شده است و با قیمت مناسب ۱۲۵ دلار قیمت گذاری شده است. درحالیکه این دستگاه در وب سایت رسمی خود شرکت Honor لیست شده است، اما هیچ اطلاعاتی درباره دسترسی آن منتشر نشده است.

مشخصات فنی

این گوشی هوشمند به همراه یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی می آید و کییت تصویر آن فول اچ دی پلاس است، رزلوشوشن تصویر Honor 7S برابر با ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل است و نسبت ابعاد نمایشگر آن در اندازه  معمولی ۱۸:۹ است. درواقع بیشتر از ۷۳% از بدنه دستگاه Honor 7S را نمایشگر آن به خود نسبت میدهد. این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده چهار هسته ای MT6739 مدیاتک میباشد(که حداکپر سرعت کلاک آن معادل با ۱.۵ گیگاهرتز میباشد) که درکنار یک رم ۲ گیگی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی خودنمایی میکند. این دستگاه از قابلیت افزایش حافظه داخلی پشتیبانی میکند و شما میتوانید به کمک یک کارت میکرو میزان حافظه آن را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. گوشی Honor 7S دارای ابعاد تقریبی ۱۴۶.۵*۷۰.۹*۸.۳ میلی متر است و وزن آن ۱۴۲ گرم است. این دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی میکند. بر اساس نشت های جدید Honor 7S برخلاف تمام دستگاه های تولیدی Honor، فاقد حسگر اثر انگشت باشد.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی
  • اجرا بر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۰
  • جک ۳.۵ میلی متری هدون
  • پشتیبانی از وای فای
  • پشتیبانی از بلوتوث
  • پشتیبانی از GPS

بر اساس اطلاعات این کمپانی، گوشی Honor 7S به همراه یک اسپیکر با صدای بلند می آید، تا به شما تجربه خوبی در گوش کردن موسقی در فضای باز را هدیه کند. همچنین این شرکت می گوید که Honor 7S به همراه مدیر هوشمند باتری نسخه ۶.۰ می آید،این شرکت از یک فناوری جدید برای ذخیره نیروی و مدیریت پس زمینه بهره گرفته است.

دوربین

بر روی پنل پشتی در قسمت سمت چپ بالا یک دوربین قرار گرفته است که درکنار آن یک فلش LED تعبیه شده است، دوربین پشتی این دستگاه دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی  است که دارای قابلیت فوکوس خودکار است. در قسمت جلوی آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد که یک فلش LED نیز در کنار خود دارد. این دوربین برای گرفتن سلفی و تماس تصویری تهیه شده است.

دیجی دو 

شما میتوانید بهترین های هواوی را از دیجی دو خریداری کنید.

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار