ورژن جدید Redmi Note 5 با ۶ گیگ رم می آید

0ec0bb0adbaa592b3f8c313962c30943
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- شرکت شیائومی به تازگی نسخه ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی برای  گوشی Redmi Note 5 را با قیمت ۱۰۰ یوآن در چین عرضه کرده است، در حال حاضر این شرکت نسخه دیگری با مشخصات ۳ گیگ رم و ۳۴ گیگ حافظه داخلی را نیز عرضه کرده است که قیمت آن حدود ۳۰۰ یوآن معادل ۴۷ دلار کاهش یافته است. این دستگاه قرار بود با قیمت ۲۶۳ دلار عرضه شود که در حال حاضر با قیمت ۲۱۸ دلار عرضه خواهد شد.

گوشی Redmi Note 5  یک پیشنهاد مناسب

واقعا قیمت ۲۱۸ دلار برای Redmi Note 5  یک پیشنهاد عالی به حساب می آید چرا که این دستگاه به همراه ۶ گیگ حافظه رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی می آید، و این قیمت برای مدل ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی در برخی فروشگاه های خرده فروشی و حتی Mi Home نیز ثبت شده است. با این تفاسیر واقعا قیمت ۲۱۸ دلار برای مدل ۶ گیگی بهتراز همین مقدار پول برای مدل ۴ گیگی میباشد. البته باید خاطرنشان کنیم که قیمت این دستگاه تنها برای مدت محدودی دارای تخفیف است، شما تنها برای ۶ تا ۱۸ ماه جولای سال جاری میتوانید این گوشی را با قیمت ۲۱۸ دلار خریداری کنید. و بعد از این تاریخ قیمت ها به حالت اولیه برخواهد گشت.

مشخصات فنی

گوشی Redmi Note 5 دارای یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی است که کیفیت آن فول اچ دی پلاس است و رزلوشن تصویر آن ۲۱۶۰*۱۰۸۰ پیکسل میباشد. این نمایشگر متعلق به گوشی های میان رده است و این دستگاه علاوه بر این دارای قیمت مقرون به صرفه است. این دستگاه دارای یک محافظ منحنی ۲.۵D است که هم محافظت کننده از نمایشگر است و هم بر زیبایی آن می افزاید. گوشی Note 5 به همراه قلب تپنده اسنپدراگون ۶۳۶ می آید که با رم های ۳ و ۴ و ۶ گیگی جفت شده است. هم چنین این دستگاه در دو مدل ۳۲ گیگی و ۳۴ گیگی حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. انتظار میرود این دستگاه نیز به خوبی مورد استقبال قرار بگیرد. در حال حاضر گوشی های Redmi S2, Redmi 6 و  ۶A همه با طراح های جذاب و البته با قیمتی مقرون به صرفه در بازار موجود هستند.

دوربین ها

از نظر تصویر برداری گوشی Redmi Note 5 دارای یک دوربین دوگانه میباشد که بر روی پنل پشتی تعبیه شده است،‌نحوه قرار گیری این دوربین های بسیار شبیه به آیفون ایکس است. دوربین ها به طور عمودی بر روی یکدیگر قرار دارند و یک فلش LED در بین آنها تعبیه شده است. سنسور های دوربین دوگانه یکی ۱۲ مگاپیکسلی است که همان سنسور اصلیست و دیگری ۵ مگاپیکسلی میباشد. وظیفه دوربین دومی این است که ژرفای دید را بهبود بخشد. در قسمت جلویی  Redmi Note 5 یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد که از هوش مصنوعی و تشخیص چهره پشتیبانی میکند. از مهم ترین ویژگی های دوربین های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از حالت های Burst، پرتره و پاناروما
  • EIS (تثبیت کننده تصویر الکترونیکی)
  • ضبط ویدیوهای کم سرعت ۷۲۰p
  • پشتیبانی از هوش مصنوعی
  • فیلم برداری با کیفیت HD
  • فوکوس اتوماتیک دوگانه
  • پشتیبانی از HDR

دیجی دو

فروشگاه دیجی دو در تلاش است تا همیشه بهترین های این برند چینی را برای شما عرضه کند

شما میتوانید از طریق همین لینک به گوشی های شیائومی دسترسی پیدا کند

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار