گوشی Alcatel 1X اولین گوشی اندرویدی به همراه Android Go

d37b0ecce648cf70a0fb14836bc6741c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- شرکت الکاتل از دستگاه جدیدش با نام Alcatel 1X در u.s رونمایی کرد. شرکت الکاتل اولین بار این دستگاه را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ در بارسلونا و بعدا آن را در کشور هند بعنوان اولین دستگاهی که دارای Android Go خواهد بود رونمایی کرد. این شرکت همچنین این دستکاه را وارد U.S کرد و در آنجا نیز بعنوان اولین دستگاه مجهز به Android Go بفروش میرسد.

مشخصات فنی

از اولین ویژگی های گوشی Alcatel 1X میتوان به نمایشگر ۵.۳ اینچی آن اشاره کرد، که دارای رزولوشن تصویر پایین ۹۶۰ در ۴۸۰ پیکسل است.  اما نسبت تصویر آن همان نسبت معمول ۱۸:۹ است که البته بخاطر قیمت پایین آن این مشخصات قابل درک هستند. این دستگاه به همراه چیپست چهارهسته ای MT6739  مدیا تک خواهد آمد که در کنار آن یک حافظه رم ۱ گیگابایتی و یک حافظه داخلی ۸ گیگی قرار گرفته است، البته گوشی Alcatel 1X در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل دوم آن دارای یک رم ۲ گیگی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است.  سوخت این دستگاه توسط یک بانری ۲۴۶۰ میلی آمپر ساعتی تامین میشود، و رابط کاربری Alcatel 1X به وسیله ی اندروید اوریو (نسخه اندروید GO) ارائه میشود. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از میکرو یو اس بی ۲.۰
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • حسگر اثر انگشت پشتی
  • پشتیبانی از GPS و A-GPS
  • وای فای نسخه ۸۰۲.۱۱
  • بلوتوث نسخه ۴.۲
  • پشتیبانی ازNFC
  • رادیو FM

 

 

دوربین ها

بر روی پنل پشتی این دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است، و در کنار آن یک فلش LED قرار گرفته است. این دوربین قادر است برای شما فیلم های را با کیفیت HD ضبط کند و نیز از تثبیت کنند الکتریکی تصاویر(EIS) پشتیبانی میکند. در قسمت جلویی این دستگاه نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است که از مهمترین ویژگی های آن پشتیبانی از فناوری تشخیص چهره است که Face Key محسوب میشود.

دسترسی و قیمت  Alcatel 1X

شما میتوانید این دستگاه را در حا حاضر از سایت آمازون سفارش دهید، البته بعنوان پیش خرید، عرضه رسمی و فروش این گوشی با توچه به اطلاعات موجود قرار است ۴ ژوئن سال جاری آغاز شود. این یک گوشی ارزان قیمت است برای افراد سطح پایین جامعه، شما میتوانید Alcatel 1X را با قیمت ۹۹ دلار خریداری کنید.

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین ها تکنولوژی همواره در خدمت شما

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار